Wednesday, December 23

"Pilk jõuluaknasse"

Ausaltöeldes ma ei oska isegi mitte alustada...Olen tänaseks nüüd veidi rahunenud, aga ikkagi, kui keegi räägib jõulupeost, mis meil oli ja kui nad seda veel kiidavad, tõuseb mul kananahk ihule.

Alguses muretsesin ma, et kontsert lükkub nii palju edasi, sest tegime enda tantsutrupiga veel proovi, oh, my God! Siiski-siiski alustasime üsna pea jõulupeoga 09 "Pilk jõuluaknasseaknasse." Kontsert algas kenasti, inglite ja kuusepuu tulekeste süütamisega. Jaaaaa-jaaaaa oli küll äpardusi kontserti ajal nii tehnikaga ja vahepeal ei räägitud küllalt kõvasti mikrofoni, aga mis siis! Mis TSKK peod need siis oleks, kui äpardused puuduksid? Mitte midagi ei saa olla üldini perfektne, pealegi kõigile ei saa meeldida :).

Ma tänan teid, kallis ÕPILASESINDUS, sest ilma teieta ma poleks hakkama saanud...Ausalt, kõik kaunistused, piparkookide küpsetamine, disko ajal valves olemine, piletite müümine ja üldse agaralt kaasa löömine igas ajas, aitäh Teile!

Heh, disko. Ütleme nii, et kui ma saali sisse vaatasin, tahtsid mul pisarad silmadest jooksma hakata, sest ma kartsin, et just see osa peost võib veidi nihu minna, hoolimata sellest, et tegime teavitustööd! Nii palju rahvast ei ole küll pidudel olnud, vähemalt paari-kolme aasta jooksul küll mitte. Kõik järjest tulid saali ja hakkasid tantsima, siinkohal tänan ma ka DJ Priidut ja Dimat, kes pidu nii hästi üleval hoidsid. Nii muusikaga, kui ka õhtu juhtimisega, niiiiiii positiivsed ja sõbralikud poisid mul ikka! Kallid! Mmmmmmmmm, saime ka päris kopsaka summa kokku, ca 600kr, kuigi pileti hind oli vaid 5kr! (mõnuuuuuuuuuuuuuus)
Samuti olid meil vahvad esinejad nii Lüllemäelt, kes tegid meile tantsukava ja tectonik tantsija Valgast - Rikardo. Aitäh neilegi, et aitasid disko kirevamaks ja ägedamaks muuta, sest inimesed vaatasid neid ja nad meeldisid rahvale!

Mõtlesin enne ja tunnen, et mul ei saa paremat kinki ollagi, kui see oli...Minu pühad algasid lihtsalt nii hästi, et ma ise ka ei usu. Arvan, et mul tulevad üsna armsad ja südamlikud jõulud,  mida ma hiljem kindlasti ka meenutama hakkan. Ma ei tahtnud täna koolistki ära  minna! Täiesti lõpp ju! Nutsime täna jaa-jaaaaaaaa, kui enda kallikesi tänasin kommikarbiga, siis ma ei suutnud neile mitte kui midagi ütelda,  hakkasin lihtsalt nii südamest nutma ja pisarad rääkisid enda eest. (loodan, et ma neid väga ära ei hirmutanud)

Aitäh Liina, Timo ja Silva, et tegite TERVELE õpilasesindusele eraldi piparkooke!

Lisan siia ka natukene pilte, aga usun, et varsti, kui Timo enda pildid üles laeb, saab sealt paremaid klõpse näha!

 "küünlamehed", avamine



"küünlamees", avamine


"Disko, disko good-good, disko, disko good!"


"DJ Priidu ja Dima M"


Liinaga


Sandra ja Kadi koos tectonik tantsija Rikardoga
 

Piparkoogid ÕE´le! Kõik said enda nimega kaa!


Mjäu, mjäu!


No comments:

Post a Comment