Tuesday, May 4

Chanel Iman

Mulle hakkas see street chick´i pilt meeldima ja hakkasin rohkem tema kohta uurima. Ta on ameeriklane ja elab NYis jaaaa muidugi köidab ta inimeste pilke lavadel, olles moemodell. Tundub loetu ja kõige muu põhjal aga ka, et neiu on päris asjalik. Esimesena jäi silma mulle allolev pilt, riietuse, saabaste, tema näojoonte jms pärast...

On ju fantastilised näojooned? Tema pilgud on piltidel ka kuidagilt hästi soojad
Aga kui ma vaatasin rohkem tema pilte, siis oli kerge shokk küll. Ta on tõesti väga peenike... Ma saan aru, et modellid ongi peenikesed....aga teda ei olegi ju lausa näha? Puruks läheb ju? Kuigi-kuigi ta oskab ennast nö "välja kanda", tundub olevat endaga rahul ja see on peamine
Selle pildi all oli hea lause... "Only a model can reach those high shelves without a ladder" hahahaa
Mu issi ütleks, et ma valisin selle pildi siia sellepärast, et riietel on nii palju läikivaid detaile... hmm, ega ta vist väga mööda ei paneks ju?
Neiioomigaa =D

No comments:

Post a Comment