Friday, September 3

Nooohune tervitus :)

Esimesel septembril tundsin ennast veel täitsa hästi! Sain enda asjad tehtud vähemalt ja kõik korras aga paar viimast päeva olen ennast küll väga halvasti tundnud. Masendav on sellise gripiga koolis ka käia, näiteks täna tunnis, kui pidime enda suvest rääkima, jäi mul poole jutu peal hing kinni, kurgus hakkas nii sügelema ning silmad hakkasid vett jooksma, päris lõbus! Täna olid meil juba uurimistöö tunnid, uuh, kus tuleb see aasta ikka tegemist .:)

Heh, ma olen klassis nüüd ainuke tüdruk. Lumivalgeke ja seitse pöialpoissi - tore kooslus ju? Ma oskaksin neile kõigile panna nimed ka (unimüts, toriseja, õnneseen jne).

2009nda aasta septembris ma hakkasingi enda blogi kirjutama, nüüd olen siis aasta kirjutanud ja ma ise olen rahul. Suvel on mul olnud nii vähe sissekandeid aga see oligi puhkamise ja niisama olemise aeg. Nüüd tuleb tuld anda, hehe...

Kohustuslik sõbrapilt - kallid olete!


No comments:

Post a Comment