Friday, September 19

Kadri Kruus brand-new leatherwork & OOTD!


Siin paar päeva tagasi esitles nahadisainer Kadri Kruus enda uut käekoti- ja aksessuaarikollektsiooni ning minu meelest oli väga põnevalt üles ehitatud see, et enne show algust oli võimalik ka pressitunnist osa saada. 

Kui ma eelmisel aastal ühel tema esitlusel käisin, siis ei tekkinud disaineri olemusega sellist sidet nagu nüüd: lihtsalt enamasti on nii, et pärast show'sid koguneb kollektsiooni autori ümber niivõrd palju inimesi, et sa ei hakkagi kellegi teise vestlust segama ja uurima lähemalt kollektsiooni tausta. Muidugi kui ma kirjutan lugu, siis on olukord teine ja tuleb lihtsalt oodata, kuni rahvast vähemaks jääb. Aga kui ma otseselt midagi kirjutama ei pea, siis pärast show lõppemist ma enamasti lahkun. Ent pressitunnis kumas läbi Kadri soe ja siiras isiksus, hea karisma ja muidugi puhas rõõm järjekordse kollektsiooni valmimise tõttu. :)

Pärast Kadri miniesitlust saime piiluda ka stuudiosse ja nägime kuidas "all the magic happens" ning oli võimalus proovida nahka õmmelda ning muude pisiasjade kallal nokitseda. Taaskord, ma ei jõua ära imestada missugust imelist loomingut Kadri & tema tiimi käepaarid päevast-päeva valmis nokitsevad. Absolutely amazing! :)

My partner in crime!!

No comments:

Post a Comment