Monday, January 18

Back-in-action

ai-ai-ai, üle nädala nüüd pole kirjutanud, aga las ta olla :)
Mida ma siis teinud olen? Hmmm, haahaa aga esimene nädal nüüd läks kõik ju harjutamise peale - 7 hommikul üles, sööma, pesema jne... Olgu tegelikult nii hull asi ka pole, lihtsalt kiire nädal oli.
Ausalt öeldes, ei oska ma ka täna mitte midagi põnevat rääkida, kui ainult, et kallis Kristi, palju-palju õnne sünnipäevaks Sulle veel kord! Hugs and kisses! Muah!

Ma olen totaalne lõhkuja - selle aasta jooksul olen vähemalt 3 klaasi ära lõhkunud. Kui nüüd pool tundi tagasi otsustasin enda kõrvarngastega fotoshootingut teha, siis kukkus pokaal ja klirrrrrrrrr. Aga see-selleks!
Kõik on hästi läinud tegelikult, nädalavahetus möödus kiiresti, üsna kiiresti peaks mainima, sest ma ei teinud mitte midagi, olin suhteliselt väsinud. Khm kõik hästi mhm, ainult Tõnu võiks koju tulla...



Käisime Alisaga jalutamas




















See, millist nägu Sa pildil teed, pidi inimest kõige 
paremini iseloomustama....Hmmmmm 






























Ahaaaaa, midagi olen siin nipet-näpet ka teinud...











































aaaaaaaaah, I looo-ooo-vvvv-eee this song!

6 comments:

  1. Hei! it's me again
    Ojojoj.. what a beautiful girl:)

    ReplyDelete
  2. Hei thank you. So...Can we talk now about your name?

    ReplyDelete
  3. Of course we can. But what's the point to you? anonymous and anonymous.:)

    ReplyDelete
  4. Sandra, it's not beautiful to not answer:)

    ReplyDelete
  5. Sorry, but i not want tell you my name.
    You not remember me. ok. it pity :)

    ReplyDelete