Saturday, January 30

Tashi Delay - Sa oled suurepärane!

Uuuuuuuuh, ma pole küll nüüd vist pea kaks nädalat mitte midagi kirjutanud. Tegelikult midagi väga pakilist ei ole mul ees olnud, aga jah. Seoses selle nädala reedega, kus läksid kursused välja ja nädalavahetuse talvelaagri planeerimine, pehmelt öeldes, röövisid aja. Õnneks kursuste seais on hea  :) Ainult füüsika ja matemaatika on neljad, ülejäänud viied... (neid ma ei saagi miiiiiteee kunaagiii viiteks, for real.)

Mis kõige õudsam - ma olen jälle haige, sain vist eile Tõrvas külma, kui neil külas käisime! Tegelikult oli maru vahva päev, ei oleks iial oodanud, et meil nõnda hea läbisaamine võiks kunagi tulla. Pealegi see üheskoos pitsa valmistamine ja laua ääres söömine, mm, tublid olite Tõrvakad, planeerisite ürituse hästi!

Täna ma iga minuti tagant nuuskan ja nina on puu-naa-neee. Pea paks ja ilmselgelt on ka palavik. Õpilasesinduste talvelaager algas meil üsna hästi, koolitus oli nii-naa. Peaeesmärk oli "Esineja kangelaslik teekond" ehk avalik esinemine. Üsna viis! Mul pole kahjuks praegu pilte, aga need tulevad üsna pea ja tegelikult on mul suht juhe, ma parem ei hakka mitte midagi üritama siin enam :D Lihtsalt andsin teada, et olen eluuuuuus (kellele hea, kellele halb)


Aga üks pisimärge...Alati, peaaegu alati tuleb kõik välja, mida räägite, uskuge või mitte, see kõik tuleb ka iseendile tagasi... Selles maailmas ei ole saladusi, tegelikult oleme me siin ainult mina ja sina :) hirmutav, eks? (aii jah ma läksin vastu praegu enda reegliga, "mitte iial ära ütle KÕIK ja ALATI", aga nuh jah :)


No comments:

Post a Comment