Tuesday, December 6

Riis pesto ja "kummalise" salatiga and ofc Birdy


Veel hipipilte! Vaatasin, et eelmine postitus teile täitsa meeldis... Eks ma siis tegin jälle pilte meie söögitegemisest. Tõnu, ma olen Sind vist juba ära tüüdanud, et kogu aeg igaall pool pilte teen (L) :) (nüüd ta ei taha, et fotoka ka kaasa võtaksin Saksamaale -.-) Tõnu on maailma parim inimene, kellega süüa teha. Nojah, muidugi, olenevalt sellest, et mulle meeldib tohutult süüa teha, on tema ikka parem kokk. (Aga hoia alt!!)

Riis pesto, tuunikalaga ja "kummalise" salatiga. Kummalise sellepärast, et kasutasime praetud leivakuubikuid, marineeritud kurki, tomatit, porganid, sibulat, kanapalle, juustukuubikuid, mm, erinevaid maitseaineid jaa palju muud... Päris hea tuli. :-)



Lähen nüüd Birdy albumi samplerit edasi kuulama, Tanklaga tegelema, blogisid-youtube vaatama ja muud.. ja kui jõuab, siis õppima. Aaaiighh, just rääkisime koolis, et tuleks tähtsuse järjekord paika panna tegevused. Ma ei saa midagi parata, et kõige alguses tegelen ikka Tanklaga ja siis viimasena... õpin. :-D

God knows what is hiding in this world of  little consequence, behind the tears, inside the lies, a thousand slowly dying sunsets, God knows what is hiding in those weak and drunken hearts....

No comments:

Post a Comment