Sunday, December 18

Tegemistest & GIVEAWAY'st


Tervitused viimase advendiga siit! Eelmine postitus oligi III advendil.. oops!

Mida siis eelmisest nädalast rääkida võiks? Hullupööra kiire nädal, sest koolis oli laat ja tahtsin võimalikult palju ehteid teha müümise jaoks. Mõtlesin, et oh, nüüd on see hullumaja läbi. Samas, sel neljapäeval lähen Otepääle laadale müüma... ja sinna peaksin umbes kaks korda rohkem asju tegema + muid jõuludega seotud tegemisi on sel nädalal. Näiteks kooli jõulupidu.... näiteks sõpradele kaartide saatmine... näiteks pakkimine. Näiteid võib tuua lõputult.. :-)

Ostsin eile asjad Giveaway'ks ära! Nüüd ootan sõrmusetoorikuid, et saaksin fimo savist sõrmuse kingitusele lisaks teha. Ostsin kaelaehe, mille sümbol on mulle väga eriline, pluss on see niii armas, et tahaksin lausa endale ka osta. Pole vist viktoriiniküsimus (et mis see on) neile, kes pidevalt mu blogi loevad või lähedastele. Ja midagi veel, aga sellest kõigest pikemalt.

Giveaway toimub järgmisel nädalal ja ma arvan, et tuleb üks reegel, aga ma pole veel selle peale pikemalt mõelnud. Eks see reegel on ikka lihtne - olla minu follower!

Näitan nüüd pilte, mida laadal müüsin. Pildid on uutest asjadest, mida nädala jooksul tegin, müüsin ka varem meisterdatud ehteid.

Laadal läks mul päris hästi. Kõik asjad osteti põhimõtteliselt ära. Iga ostu pealt läheb 0,2€ lastehaigla toetuseks. Mõned küll ei uskunud seda, aga miks ma peaksin midagi sellist valetama? Selleks, et saada rohkem müüjaid? (mul oli laadal plakat). Eelmine aasta ma toetasin Tallinna Lastehaiglat ja kirjutasin sellest ka blogis. Kui ma raha kokku lugesin, siis sentidest teenisin laadal umbes 30€ ringis, aga paberraha ma ei lugenud. Tegin märkmikusse märkmeid, kui keegi midagi ostis ja arvan, et selle nädala jooksul arvutan ja loen kokku ning teen ülekande. See on vähim, mida saan jõulude ajal teha ja tahan traditsiooni ikka jätkata.

2011 jõulude kaartide teema for sure

No comments:

Post a Comment