Tuesday, February 19

Sandra ja Tõnu - 5th anniversary

♥♥♥

Tähistasin mõned päevad tagasi kaht juubelit - vanusele tuli üks nullike juurde ja minul ning Tõnul täitus viis imelist aastat! Just seetõttu ei tahtnud ma sel aastal enda sünnipäeva (olenemata juubelist) suurelt tähistada vaid ainult Tõnuga olla.

Tõnu hoidis saladuses, kuhu mitmeks päevaks läheme ja ütles mulle vaid seda, mida kaasa peaksin võtma. Sõitsime juba valentinipäeval, minu sünnipäeval (võib öelda, et meie lemmiklinna) Pärnusse enda lemmikkohta Ammende Villasse. Õhtusöögiks tahtsime minna pasta- ja pitsarestorani Si-Sisse (restoran, mida Pärnus olles tihti külastame), aga resto ette jõudes avastasime, et talvel on see avatud vaid nädalavahetuseti. Helistasime kohe Steffanisse (ja tuli välja, et see avatud 00.00ni), sest aeg oli hiline, neljapäeval olid arvatavasti teisedki restod kinni ja see on koht, kust saab ALATI hästi süüa!

Pärast kosutavat hommikusööki võtsime tripi ette Saaremaale, Grand Rose Spasse. Meile meeldib Ammende Villa juures see, et alati saab nii head hommikusööki. Mõnus niimodi vaikselt erinevaid suupisteid buffetist maitsta ja shampust kõrvale juua!

Mulle ja Tõnule meeldivad vanemahõngulised ja huvitavad hotellid, liigne kaasaegsus pole meie teema. Ja Tõnu teeb alati suurepärase valiku. Näiteks Ammende Villa on teine kõige vanem ehitis Pärnu linnas. Loomulikult on nii Ammendes kui Grand Roses kaasaegsust, aga oma niššidega.

Saaremaal sättisime ennast mõnusasti sisse, Tõnu tegeles veel natuke tööasjadega ja siis suundusime Spasse. Ujusime, käisime erinevates saunades, nautisime maitsvaid kokteile ja lihtsalt lebotasime. Imeline koht! Õhtul uurisime pikalt, kuhu võiksime sööma minna ja lõpuks otsustasime jääda hotelli restorani. See oli absoluutselt kõige parem valik üldse, sest õhtusöök sisaldas nii imemaitsvaid toite, kui tasemel teenindust.

See oli kõige ilusam nädalalõpp üldse ja kuigi jäin meie reisi lõpus natuke haigeks, nautisin ma kõike täiega. Ma olen nii õnnelik, et oleme Tõnuga juba viis aastat koos olnud, kuigi see tundub ikka veel nii ulmeline... sest iga aastaga muutub see suhe aina ehedamaks ja õigemaks. Me oleme tublid ja tugevad. Ja minu suurimaks eeskujuks on kuldpulma paarike, kellega suvel intervjuud tegin (proual oli täpselt sama olukord, et ise õppis noorena Tallinnas) - nad sisendasid, et suure armastuse korral on kõik võimalik.

Mõtlesin, et ütlen teile lõppu ka midagi huvitavat enda ja Tõnu kohta. Kas teadsite, et Tõnu on üle kahe meetri ja mina umbes 160cm pikk? Nii irooniline perekonnanimi mul, eks!

Tõnu tegi mulle käsitsi raamatukese, nii nunnu ju :)
 Ammende Villa
 Grand Rose Spa
 Tervitusamps kokkadelt
Metssea-mozzarellapirukas
 Kanarull peekoni ja spinatiga
 Astelpaju mousse marjakastmega. Parim magustoit, mida siiani söönud olen!
 Jääkülm shampus!
 Hommikune rootsikas
 Steffanist teepeale kaasa pitsa!
My past, my future

1. Palju õnne Teile! Loodan, et Teil tuleb ilus tulevik.

2. Teid on väga armas koos näha, sest seda kõike ilusat on tunda isegi siia teistpoole ekraani... Palju Palju õnne teile :)!

3. imeline.. Palju õnne teile :)

4. Ma olen ka käinud Grand Roses ja tänase jutu põhjal tahaks nagu öelda, et meil päris palju sarnasusi - olen ka veevalaja (mis minu arvates on üks keerulisemaid tähtkujusid üldse :D) ja sama lühike kui sinagi :) Aga perekonnanimi on sul küll hea ;) Ning lõpetuseks õnnesoovid mõlema tähtpäeva puhul!

5. Palju õnne teile!
    Selline küsimus, et kus kohas Pärnus see Si asub? Nii uskumatu kui see ka pole, olen pärnakas ja kuulen esimest korda sellisest kohast.

Replies
    1. Häly, Si-Si asub rannarajoonis. Ma pole vist kõige parem seletaja, aga ta jääb Villa Wesseti juurde. Kui kõndida mööda tänavat, mis viib randa, siis Si-Si jääb paremale - maja on suur, on aia sees ja välise terrassiga. :)

Delete
    2. Aa, nüüd tean mida mõtled, polegi varem sealt mööda minnes, nimele üldse tähelepanu pööranud :)

6. Sandra, Sul on lihtsalt võrratud juuksed! Nii pikad! Ja te sobite Tõnuga ideaalselt. Hästi palju õnne Teile ja hoidke teineteist :)

7. Kõigile suur aitäh ilusate soovide eest! :)

8. Suured õnnesoovid Teile!

Niiii ilusad pildid ka :)

Hehe, Tõnu on tõesti pikk. Kui OG´s käisin, siis temaga kõrvuti sattuda ei tahtnud, ma veel päkapikum ta kõrval kui Sina. Aga te olete väga armsad koos :)