Thursday, January 30

Hetke lemmik :: Carolina Herrera parfume


Kuigi mul peab alati valikus olema vähemalt kolm täiesti erinevat lõhna erinevateks tujudeks (mitte, et mul oleks kolm erinevat tuju, lihtsalt vahel tahaks midagi magusat, teine kord jällegi värskemat), siis Carolina Herrera "CH" juurde tulen alati tagasi. Mulle meeldib, et see on unikaalne lõhn ja ma pole enda tutvusringkonnas kellegi peal (vist) seda ka tundnud. Kohtuge minu väike kiiksuga - ma ei taha kunagi lõhnada nii, nagu keegi teine. Jah, pikemas plaanis on seda küll päris raske vältida, aga mõtlen pigem seda, et kui sõbrannadega välja läheme, siis kasutan kas enda lõhna või siis üldse mitte midagi. Kui muidu pean lugu mõttest "sharing is caring", siis parfüüm on minu jaoks midagi isiklikku. :)

No comments:

Post a Comment