Wednesday, April 2

Cheap vs Pricy :: Kaks parimat juuksepalsamit!


Avastasin enda jaoks kaks maailma parimat juukseemulsiooni ja nagu ikka ei taha ma häid asju ainult endale hoida vaid kibelen neid kõigiga jagama! Tegemist on küll veidi erinevate toodetega, aga üks asendab mingil määral teist & kuna neil on suhteliselt suur hinnavahe, siis otsustasingi cheap versus pricy postituse teha. Ehk siis kallimale salongitootele on põhimõtteliselt tavapoes alternatiiv olemas.

Olen TIGI S-Factori sarja fänn olnud juba aastaid (hehee, ja mitte ainult eesnime initsiaali pärast) - peamiselt selle emulsiooni pärast, aga ka sellepärast, et neil on samas sarjas lihtsalt maailma parim shampoon & palsam. 

Smoothing Lusterizer on salongitoode ja kuigi maksab 23€, siis sellest hoolimata on ta enda hinda sajaprotsendiliselt väärt. Esiteks kestab vähemalt pooleks aastaks kui mitte rohkemgi (minu jaoks), jätab juustesse imeilusa sära (päikese käes lausa sädelevad), vaarika-maasikakokteili lõhn jääb juustesse pikaks ajaks (ja kindlasti pole vastik leige magus lõhn) ning juuksed on nii pehmed. See on tõepoolest imetoode ja nagu ma ütlesin, siis minu lemmik juba aastaid. Kuigi ostsin uue tuubi alles hiljuti ning viimati kasutasin seda paar aastat tagasi... Ja ma ei adu endale siiamaani miks selline vahe on sisse jäänud.

Ja teine supertoode on Schwarzkopfilt, mis sarnaneb salongitootele just lõhna ja toimeaine poolest, aga on lisaks UV-kaitsega ning kaitseb föönikuumuse eest. Ainuke miinus on võib olla see, et juba tunni ajaga on juustest magus lõhn kadunud. Sellepärast meeldib mulle kokkuvõtteks S-Factori  juustessejäetav palsam rohkem. Pluss ei jäta got2b emulsioon juustesse sära, vaid on lihtsalt silendav.

Dilemmatsen nüüd pidevalt, et kumba palsamit siis kasutada... Aga süsteemike on selline, et kui sirgendan või föönitan, siis tuleb appi Schwarzkopf, aga igapäevaseks kasutamiseks on ikkagi S-Factori emulsioon. :)

Mul on mõlemad palsamid praegu ka laua peal ja postitust kirjutades vahetpidamata nuusutan neid. No lihtsalt nii toredasti lõhnavad - sõltuvus tekib. Nämmnämm! :)

No comments:

Post a Comment