Sunday, April 27

Värske Tudeng TV saade & kuidas seda tegime




Avastasin, et eelmisest nädalast jäi mul üks postitus avaldamata!! :D Siin ta on!

.... mõtlesin, et võtan videosse enda ühe pühapäevase salvestuspäeva ja jagan seda melu, mis meil enne uudistesaate ilmumist telestuudios toimub & kuna tegin enda täitsa esimene stand'iga videoloo, siis mõtlesin uut saadet ka jagada. Kiitke või laitke, aga minu jaoks oli "kaamerahirmust" ülesaamine oluline samm ja kuigi ma pole sajaprotsendiliselt rahul enda esinemisega, siis... algus on tehtud. :) Väike vihje minu loole - 6.23!!

Kirjutasin endale pika memo mida ja kuidas järgmine kord paremini teha, aga nagu need päris tegijadki räägivad, siis ilma täiuslik elu ilma vigadeta on igav ning järk-järgult arenemine on täiesti normaalne!!

Lisaks püüan pidevalt end lugude tegemisel ja stilistika osas areneda ning salvestasin esimest korda enda loo voiceover'id ilma kõrvalise abita (tean-tean, mõne jaoks käkitegu, minu jaoks impruuuv!) ning iga saatega riietan saatejuhte aina suurema tahe ja enesekindlusega, sest see on fun ja peabki olema fun ning püüan vähem stressata ja teha oma tööd naeratus näol. Ja nagu võisite tähele panna, siis püüan vaikselt enda tegevusi videosse võtta ning algelise monteerimisega tegemist teha. :)

Võib-olla natukene random mõtted täna minu poolt, aga vahel lihtsalt tahan ka väikeseid asju teiega jagada. Ja ikka meelde tuletada, et inimesed ei sünni professionaalideks, vaid arenevad selleks ning eriti kiiresti siis, kui seda kõike saadab üks naeratus näol. Tehke asju südamega või ärge tehke üldse, ärge kartke loobuda stressirohketest ülesannetest ja palun ärge laske negatiivsetel inimestel ennast mõjutada. Pea püsti, naeratus näole ja põrgusse need, kes püüavad kas või korrakski teie suunurgakesi allapoole tuua!!

No comments:

Post a Comment