Sunday, April 4

Ungari tripi feedback - here it goes!

Eööeeaam, no teeks siis väikese tagasiside piltide näol sellele niiiiii mõnusale reisile.. Mul on tegelikut kurb seda öelda, aga mida enam me Eestile lähenesime, seda kurvem meel mul tuli. Ma ei mõtelnud absoluutselt kordagi nendele asjadele, mis siin ees ootavad või halbadele tujudele, mis pidevalt otsa hakkavad vaatama... No ei mõtelnud! Back in real life? So sad sel juhul! Kuid loomulikult oli hea meel kellegi pärast ikkagi koju tulla. Mõnus, kui Sul on keegi, kelle pärast kuhugile tagasi tulla või kelle nimel pingutada. a me genereerisime siin vahest, et pakiks heamad kokku ja tuleks tulema - hahahaha!

Inimesed olid seal nii sõbralikud, heatahtlikud, selliste emotsioonidega tulin sealt tagasi, et oioi. Tegelt paar esimest päeva ma kritseldasin üles ka, mis tehti ja kus oldi... Lõpuks enam ei olnud aega :)

Meie neiud siis (Eesti)
Stiilne viisik, meie poisid
Udune, aga ilus. Esimene lend ikkagi
Pärast suurt möllamist Kikuga (6)
 
Käisime neid iludusi vaatamas. Jalutasid vabas looduses lihtsalt ringi, pai sai teha jaa :)
 
Jap, kõva mõtlemistöö käis!
 
Before fire-show
 
"Oh, Sandra, you are so shiny!" or "I like you´r shoes!" oli teema
 
Aiii... Me käisime seoses noore presidendi valimistega Kaposvari linna koolides, see kleidike on pärit ühe kunstikooli vaateaknalt, täiesti vapustav. Tegelt mulle meeldis nende koolide juures veel see, et õpilased tundsid ennast mõistuse piirides vabalt ja kui võõrad ehk meie uksest sisse astusime, vaatasid meid vaid sõbralikud pilgud...
 
Aii, see on siis, kui käisime piduuus... Tegelt kontsertil ja klubis, ikkagi pidus ju? Avastasin, et enamus pilte, kus ma peal olen, on veel kaks tegelinskit - Janek ja Vallo... Kogu aeg ainult nendega pildid, hah
 
Iiiiaaah, kuidas siia said?
 
Seal oli niiiii ilus! Ülivõrdes kohe
Põssad!!??
 

No comments:

Post a Comment