Friday, February 4

И нет счастливей в мире этом? ecт!

 

Nii lahe on see, et meie kooli külastavad päris paljud tuntud tegelased, toimuvad infotunnid või käime lihtsalt kirjanikke kuulamas, tore, et meie kool sellist võimalust pakub. Iga aastaga kutsutakse aina aktiivsemalt meile kedagi rääkima, super!

Mõned teavad, kui palju ma Randperest rääkinud olen ja kui lahe inimene ta mulle tundunud on... Nii et nemad mõistavad väga hästi, kui õnnelik ma sel päeval olin. No ma olen alati ekstaasis, kui keegi temast midagi räägib. Ja kujutate ette?? Ta tuli meile kooli! Teadsin küll, et keegi tuleb kusagilt meile midagi rääkima... aga et Valdo? Ma olin teisipäeva õhtul nii ärevuses, tõesti. :D

Lihtsalt... täiesti siiralt meeldib ta mulle kui isiksusena, alati on meeldinud... ja see pole mitte mingit moodi seotud poliitikaga või midagi sellist.

Mulle lihtsalt on praegu midagi head vaja. Muidu ma lihtsalt ei suudaks. Peab ootama veidi. Kõik möödub.

No jah... narris mind natuke, ma olen ju nii väike.. :) agaaaa, ma olen pikkade poistega juba harjunud! ;) If u know what I mean

Veel oleme päris aktiivselt koolis tegelenud kirjaniku kodulehe koostamisega. Võib-olla nii mõnigi on kuulnud sellisest konkurssist nagu kirjanusraal. Otustasin Timole sel aastal appi minna. Sellest lähemalt ma ei räägiks, eks jälle "mõned" teavad, miks.

Meie tehtud Ellen Niidu koduleht asub siin: http://ellenniit.netne.net/

Enda tänase postituse lõpetan siis sellega, et mul oli täna ARK´i teooria eksam. Tegin ära! Nüüd on jäänud vaid sõit, nii et peate veel natukene pöialt hoidma. :) 

4 comments: