Tuesday, April 12

Leiud Hispaaniast


Mõtlesin, et postita siia veel natukene pilte Hispaania reisist. Otsustasin pildistada üles oma leiud. Tulin selle idee peale alles pärast kingituste ära jagamist, seega ei jõudnudki kõike jäädvustada. Enamjaolt ostsin asju teistele, sest nagu alati, kui ma reisil käin, ostan ma endale väga vähe. Mul on pea laiali ning mõtlen pidevalt reisil olles, et mida kaasa võtta endaga Eestisse... midagi head... midagi omadele.

Võrreldes Eestiga on Hispaanias hinnad... üsna krõbedad. Söök on väga kallis. Riided on enam-vähem. Allahindlusi nägin minimaalselt. Sellist asja, et poe vaateaknad on täis allahindluse silte, seal polnud (Barcelonas).
Et meil ikka ühesugused oleksid... Claire´sist
Kõrvarõngad Bershkast, endale
Kõrvarõngad Bershkast, endale
Kummist käepaelad sõpradele

Nende käepaeladega on nüüd selline lugu... Väga paljud Hispaania poisid ja tüdrukud kannavad selliseid kummist paelu, need on populaarsed seal (vähemalt Sant Cugati ümbruses ja Barcelonas). Ümber käe tundub täiesti tavalise paelana, kuid tegelikult on teatud looma kujuga. :)

Tahtsin kohe esimesel korral, kui neid hispaanlastel nägin endale ka osta. Hiljem mu ostusoov justkui ununes ja leidsin need käepaelad täiesti juhuslikult claire´sist

Kätekreem jälle claire´st. Ma praegu veel ei ütle, kellele see on, sest ta kindlasti loeb seda sissekannet :D
Käepael Tõnule Bull&Bear´ist
Käepael Tõnule Bull&Bear´ist, mis oli alguses mõeldud mu vennale

Tõnu asjadega juhtus ka tore lugu... Ostsin talle Bull&Bearist hästi awesome pusa, selline ilus elektrisinist värvi. Agaa agaaa, see jäi talle väikseks. Võimatu! Ma alati valin õigesti, nüüd siis juhtus nii! Mu vennale aga istus pusa ilusti selga ja ta võttis selle endale. Tõin oma vennale lisaks T-särgile (ei jõudnud pildistada) veel selle valge käepaela... Õnneks sai väikese vahetuse teha. :) Tõnule sobivad sellised käepaelad.


See on kindlasti kõige hispaaniallik ost, mille tegin Mummile. Otsisin tõelist Hispaania nukku nii kaua aega. Veider, et Barcelonas ei müüdud põhimõtteliselt mitte kusagil sellist nukku!!! Mis mõttes? Lõpuks olin nii õnnelik, kui leidsime ühest linnakust selle nuku. Ütlesin vist Anabellile, et olgu, lähme vaatame veel ühte poodi. Kujutate ette - seal oligi. Nii suures valikus. Ma olin nii rahul. Naljakas, et ma kõndisin sellest poest umbes kolm korda mööda, sest mõtlesin, et seal-nii-või-naa-nukke-ei-müüda. Mh!

Pudeliavaja samast poest
The Body Shop´ist kehakreem maailma parimale emmele ja dušigeel maailma parimale issile ning kaks dušigeeli veel. Issile ostsin veel ühe võtmehoidja, pullipeaga, kuid ei jõudnud pilti teha.
Ma ostsin tohutul magneteid... mingi 5-6
Kampsik Zarast
Külmkapimagnet Milaanost
Minilehvik. Ostsin ühe suure roosa oma vanaemale. Kahju, et ei jõudnud pildistada
Viirukid emmele
Kott Friday´s project´ist

3 comments:

  1. Selliseid kummist käepaelu on muideks Eestis ka. Tiimaris olen näinud.

    ReplyDelete
  2. Kui palju sul need kõik asjad kokku maksma läksid? :O
    Aga väga lahedad!

    ReplyDelete