Saturday, April 2

Mustlaslaager läheb... vabariiklikule!


Mul on nii hea meel teatada, et saime I koha ja pääsesime Merci´ga vabariiklikusse vooru! Juba teist aastat järjest, uskumatult hea. Ootasin nii  reedest päeva, sest tahtsin väga juba esineda.

Tõnu näiteks ütles, et talle oli reedene esinemine nagu uus. Ta nägi meie esimest etteastet Soorus. Palju parem pidavat olema. Talle meeldis ka meie esimene etteaste, aga kooliteatritel lõime lausa pahviks.:) Mul oli hea meel seda kuulda. Nagu Siki ütles ammu, et varsti hakkame nautima laval olemist, siis on etendus ka pikem. Mulle tõesti tundub, et me nüüd naudime ikka täiega seda laval olemist.

Loodan, et Siki ei pahanda, et tema pilti enda blogis kasutan.. :D Ilus näiteringi pusa, loodan, et saame kõik varsti sellised!

Pärast mustlasnäidendit oli mul aega 20 minutit riiete vahetamiseks... ja ümberlülitamiseks. Pidin järgmisena lavale astuma juba Kunksmoorina. Ma millegipärast aimasin, et kindlasti tuleb nii, et kahe etenduse vahel on väga vähe aega, lihtsalt alati juhtub nii. Sain üllatavalt kiiresti riidesse, aega jäi ülegi. Usun, et Siiri oleks venitanud natukene, kui ma ei oleks jõudnud. 

Meil läks teise etendusega ka hästi. Silva kiitis meid, et me pole tal mitte kunagi nii hästi veel mänginud. :D Kui teist korda laval olin, siis tundsin ennast kindlamalt.


Väikesed Sooru näitetrupist said II koha. Nii tublid ju!!! Ma nägin ka nende esinemist alles reedel esimest korda, kuigi nemadki on vahepeal mitu korda esinenud. Nersin mõne koha peal ikka südamest. Elasin neile nii kaasa, nagu oleksid minu väikesed õed-vennad. Nii armsakesed on nad lihtsalt! TUBLIIIID!


Umm... Esmaspäeval siis Hispaaniasse. Ma juba kujutan ette, kui palju muljeid mul pärast on. Näeme siis varsti!  :)

PSPS Piltide autor on Kaarin

2 comments:

  1. palju õnne, tulevane Ita Ever!

    ReplyDelete
  2. Ma olen alati teadnud,et sul on suurepäraseid andeid.Piltidelt näha,et sa kohe oskad:)

    ReplyDelete