Sunday, July 17

Penguin Cold Cap

Viimasel ajal olen youtube´ist hakanud vaatama erinevaid videosid. Enamus videoid ongi seotud meigi, soengute, küütnega, haulidega, OOTD´ga jne... beauty värk. Ammusest ajast on silma jäänud Michelle Phan, kelle videod on kohe teistsugused. Väga palju vaeva nähtud, tema hääl on nendes videotes nii super rahustav ja sõbralik (mis on mulle kõige rohkem tema juures meeldinud), tema olek on lihtsalt vapustavalt armas ja siiras. :) Olen saanud super ideid temalt! Juhuslikult vaatasin tänagi tema uut videopostitust, mis on tavapärasest hoopiski erilisem. 

Tahtsin kohe seda ka teistega jagada, mille avastasin, sest selle video tegemise mõte seisnebki selles, et seda levitataks... et inimesed rohkem teaksid sellest võimalusest.

Nagu me teame, siis on üle maailma palju naisi, kes võitlevad rinnavähiga. Isegi siin, Eestis, teame ju palju lugusid naistest, kellel on olnud rinnavähk. Vähemalt mina isiklikult olen neid erinevaid lugusid väga palju lugenud ning nendest kuulnud... Rinnavähiga võitlemise protsess on kurnav, see on õudne aeg. 

Lisaks kurnavale kiiritus/keemiaravile on garanteeritud seegi, et kaotatakse juukseid, üldse karvu kogu kehalt, näiteks kulmu- ja ripsmekarvad. Nagu ma aru sain, on meditsiinis kasutusele võetud selline võimalus nagu "Penguin Cold Cap" - külmakapsel, tänu millele terve keemiaravi jooksul ei kaota oma juukseid . Nii palju kui ma olen praegu selle kohta uurinud, siis näiteks mõned naised ei lase teha endale keemiaravi just seetõttu, et nad kardavad kaotada oma juuksed.

Muidugi, nagu iga asjaga, leidub neid, kes ütlevad, et see ei toimi ja leidub neid, kes on läbi oma kogemuse selles veendunud, et see töötab. Ma siinkohal ei võta mitte mingisugust seisukohta, sest ma pole selle kohta piisavalt palju uurinud.

Sellise uue tehnoloogia kohta leidub internetis materjali. Need lingid, mida jagan on küll inglise keelsed, kuid tänuväärsed siiski.
The Rapunzel Project (klikka nimel) üritab aidata oma tegevusega muuta vähiga võitlejate teekonda lihtsamaks. See, mis oli kunagi fantaasia, ehk see, et patsiendid võiksid kogu keemiravi jooksul säilitada oma juuksed, on nüüd tõelisus. Just see projekt aitab koguda raha nende kallite külmikute ostmiseks ja on võtnud endale ülesandeks jagada informatsiooni.
 
Informatsiooni selle kohta, mis on üldse Penguin Cold Cap Teraphy, mine lingile: 
http://www.msc-worldwide.com/ 

Informatsiooni The Rapunzel Project´ist:
http://www.rapunzelproject.org/Contribute.aspx

Michelle Phan´i Rapunzel hair and make up look, video lõpus räägitakse The Rapunzel Project´ist ja Penguin Cold Cap´ist:
http://www.youtube.com/watch?v=YqYLXNKO2z0

Ma arvan, et see on teema, kuskohas võiks kauemaks peatuma jääda ja mul on veel nii palju mõtteid, millest ma kirjutada tahaksin seoses rinnavähiga, aga selle postituse eesmärk oligi levitada minu meelest väga olulist võimalust eelkõige naistele. :)

Mõnusat pühapäeva jätku, olge mõnusad ja PALUN levitage seda! 


2 comments:

  1. See on küll teemaväline, aga ühes postituses sa lubasid, et sa teed tutoriali käeehte valmistamise kohta(pudel, riie, kuum liim, pärlid). Nii väga ootan seda ikka veel :D

    ReplyDelete
  2. Heips, see tutorial tuleb varsti ehk siis, kui täiendan enda pärlikogu, sest hetkel ei oleks väga millestki näidata. :)

    ReplyDelete