Saturday, July 2

Ship DAY 3


Kolmas päev - reede. Nagu eelmises postituses ütlesin.... täiesti hullumaja. Mul olid õhtuks jalad nii valusad, et ma ei saanud magamagi jääda. Õudne. Nii palju kaupa tuli, mida välja pidime panema. Meie ülesanne ongi kaupa riiulitele panna, kiledest asju välja võtta, koristada, korda hoida jne. No eile tuli vähemalt 50 kasti küll ära. Kindlasti rohkemgi. Aga ma ausalt ei oska öelda, kui palju aga võin öelda, et meeletult. Kui ma täna mõtlen eilse päeva peale, siis polnud nagu hullu midagi. Oleksin pidanud eile kohe kirjutama, siis oleksin saanud õiged emotsioonid edasi anda (hihihii). 

Eile ajas üks noormees kasti alkoholi maha täpselt kassa juures, täpsel tipptunnil... Kõik ujus seal kassa juures ning klaasikillud olid maas. Nii tobe, et inimestel on suht suva, mis seal toimub ja ikka trügivad maksma. Isegi mitu korda öelgi, et kassa on kinni, ikka üritasid löögile saada. On ikka fruktid. Lõikasin endale klaasikildudega kätte ka, õnneks mitte väga hullult. Muidugi juhtus sellel noormehel, aga see nägu, mis tal peas oli, ajas mind vihale. Nii rahulik, nagu tema ei oleks teinud. Kohe oli näha, et tahtis nagu kellegi peale enda süüd ajada. Nagu mina oleksin selle kasti ümber ajanud. Mina ei tea, kui minul on läinud poes midagi laiali, siis ma olen aidanud koristada või midagi. Mõni ükskik aitas sealt klaasikilde korjata, see oli nii tore nendest. Aga see noormees lihtsalt vaatas pealt. Naljakas veel see ka, et kui midagi ümber läheb, siis mõned lähevad nii närvi, mõtlen just kaupluse omadest. Big deal kah, koristame ära ja ongi korras, ma ei saa aru, miks peab iga väikse asja pärast endast nii välja minema, ikka juhtub ju. :D

Meil on tavaliselt paus 17.00-19.00, käime söömas ja puhkame. Eile saime sellest kahest tunnist ära olla ainult mingi 15 minutit. Nii kiire lihtsalt oli. Ma arvan, et kui me oleksime tahtnud, siis oleksime saanud puhkama ka minna. Lihtsalt ei ole südant jätta kõiki teisi (meie uusi sõpru ja töökaaslaseid), sinna niisama rabama. Loomulikult tahtsime aidata.

Tänane vaade, mitte midagi erilist - olin hommikul pettunud :D
No ei saa teistmoodi pilti ju teha...
Panin ikka valge eile pluusi, sest tahtsin viisakam välja näha (need pildid on täna tehtud)
Totupilte kaa :)

No comments:

Post a Comment