Tuesday, September 20

Cracked effect


Ostsin suurest uudishimust ära selle populaasre "cracked effect" küünelaki ja tuleb tõdeda, et olen rahul. Täpselt, lihtsalt rahul. Ma võib-olla arvasin, et see mõrandeb rohkem, mul jäävad nagu suured laigud, olen proovinud õrnema kihiga lakkida, aga ikka jäävad laigud. Ei tea :-) Samas, mulle meeldib nii ka.

JEI... kirjutan seda nüüd siia, et leidsin viisi, kuidas ta jääks rohkem pragune, mitte laiguline.. Lisasin veel teise kihi, kui esimene valge kiht oli ära kuivanud. Nüüd on nii ilus, aga kahjuks pilti enam pole!!
Alusvärvina kasutasin fuksiavärvi küünelakki. Tuleb natukene oodata, kuni lakk ilusti ära kuivab ja alles siis kanda peale disaini küünelakk. Kinldasti tuleb disainilakki korralikult segada/loksutada, sest muidu ei pragune.


Cracked effecti disainiküünelaki ostsin Seppäläst, hind oli 3.95 € või midagi sellist. Ma arvan, et OPI või Sally Hanseni efektiga küünelakid jätavad ilusama mulje või olen enda silmaga näinud ka neid väikeses pudelis cracked effect küünelakke, mis jätavad samuti puhta ja mõnusa mulje.

Ma arvan, et kui keegi tahab samuti ära proovida, nagu mina, siis see Seppälä odavam variant sobib selleks hästi, sest OPI ja Sally Hanseni on kallimad. Ja kvaliteetsemad. :-) I know! :-)



Mõnusat õhtu jätku, magusat und!
xx

2 comments:

  1. minule näiteks meeldib väga "cracked effect" dependi firma oma, jätab minu arust väga ilusasti, kuigi pudel on väga väike,kui hind pole eriti kallis, ca 1,20€

    ReplyDelete
  2. Õigus, olen jah dependi firma oma ka näinud. Aitäh meeldetuletuse eest :-P

    ReplyDelete