Thursday, September 8

Liisi paigaldab nüüd ripsmeid!


Heeeeh! Tellisin endale nii lahedaid sulgi ja ei jõua ära oodata, et saaksin nendest juba midagi teha!


Ma tahtsin veel öelda seda, et minu sõbranna Liisi läbis nüüd koolituse ja paigaldab ripsmeid. Need pildid on minust tehtud (kahjuks nüüd mul enam ripsmepikendusi ei ole), aga kui kellelgi on huvi, siis tema tegutseb Valgas ja praegu oleks eriti hea tema juurde aega kirja panna! (NB!! Tal ajad järest täituvad ja ma usun, et tal on varsti kalender märkidest täis! :))

Ma arvan, et kui kellelgi on huvi, siis teda saab kätte  sellest numbrilt:  56 72 33 49 lisainfot ja kõike muud saab teada juba tema käest, sest ma ei tea väga konkreetselt, mis tooteid ta kasutab, missuguste pikkustega ripsmeid ta paigaldab jne-jne-jne. :)

Tellisin hulgi kivikesi ka
... ja siis selline väike makeover oma igavale märkmikule (ma arvan, et ma teen teda veel ümber, aga siis, kui rohkem aega on)

Täna tegime õpilasesindusega "talgupäevi" ehk värvisime kapid üle, sorteerisime pabereid, kaste ja muud sarnast. Lahe päev oli! Kõik jäi poolikuks, sest homme peame veel kord kapid üle värvima. Ma arvan, et homme on mul natuke rohkem jõudu teha postitus koos piltidega. Kuidagilt õudsalt väsinud olen pärast kooli ja tegemist nagu ei olekski palju, aga ikka oleks alati midagi teha. Päev lõpeb nii ruttu ära, hommikul kooli-õhul voodi, nii rutiinne, mitte meeldiv. :D

2 comments:

  1. Kas need kivid märkmikule on liimipüstoliga kinnitatud või muudmoodi?:)

    ReplyDelete