Wednesday, September 21

Laupäeval tankisime mõtteid!


Laupäeval oli taas tankla koosolek. Mis tankla? Statoil, ofc! Olgu, tegelikult mitte. Ikka Tankla noortelehe koosolek... ja ei kusagil mujal kui Sebra kontoris. Pildil on minu kaks koosolekukaaslast, kellega ma koosolekul olin, tegime fotosessiooni jne. Olgu, mitte päris! :-D

Tegelikult jah, sebra kontoris pesitsevad sellised nunnud minimaskotid. Minu lemmik padi on ka seal diivani juures kusagil, aga see ei jäänud pildile. :-D Meie viimane laupäevane koosolek oktoobrikuu lehe jaoks. Kolm laupäeva järjest saime kell 10.00 kokku. Koos tulevad ikka väga head mõtted ja minu meelest on üli positiivne, et vahepeal koos käisime.

Viimasel laupäeval toimus toimetuse pildistamine. Pildid lähevad artiklite juurde. Pärast seda toimetasin natuke lugusid, üritasin enda lugu teha (aga see ei tulnud eriti hästi välja, sest olen sellist tüüpi inimene, kes peab omaette, vaikselt mõtlema, kirjutama). Arutasime veel teisigi asju. Nagu ikka - pidin ma varem ära minema. Esimene laupäev olin vist täiesti lõpuni välja.. Kaks laupäeva olen pidanud varem ära minema... eh!

Läksin pärast koosolekut Tartusse, Krissule külla, ta käib nüüd uues koolis ja elab ka Tartus. Mõnus oli sind jälle üle pika aja näha ja loodan, et varsti tulen uuesti külla, sest ma juba igatsen sind nii väga! :-)

Krissu
Kogu aeg üritasin üle laua krõpse võtta, aga lõpuks mõtlesin, et panen enda nina alla korraga rohkem ära, siis ei pea kogu aeg kõõluma :-)
Kvaliteet...nõuab ohvreid
... vahepeal vaatasime ka flash-mobe´i
Lehe peatoimetaja Siiri :-) ja just täpselt selline särasilm on ta kogu aeg!!!

2 comments:

  1. Avastasin su blogi täna buduaarist- üks viimase aja parimaid blogileide, väga meeldib :)

    Liis/ mesiliis.wordpress.com

    ReplyDelete
  2. Oii, milline hea uudis! :-) Suur tänu!

    ReplyDelete