Tuesday, September 4

Teisipäev ja loengud


Hommikul läksin juba varem kooli, et enda ÕISi kasutaja lõpuks ära teha. Proovisin sisse logida täna õhtul ja ei töötanud, ma ei tea mis värk on. Pean homme jälle tagasi minema, sest kasutaja blokeeriti ära - jälle ajan ennast varem üles...

Tänane esimene loeng oleks nagu tagasi gümnaasiumisse. Lauad-toolid ja tahvel. Meil oli põhimõtteliselt eesti keele tund. Tegime harjutusi, parandasime lauseehitusi jne. Pärast seda järgnes pikk loeng poliitikast ja valitsemise alusest. See oli niiii igav ja eksamist on tavaliselt 80% sooritajatest läbi kukkunud.

Kolmas loeng oli jällegi nii põnev. Hõbemägi rääkis meile uuest meediast ja kuna tal on nii palju kogemusi erinevatest meediaalastest töökohtadest, oli teda põnev kuulata. Ta tõi näiteid kohtuasjadest, toimetuste töödest ja mul oli hea võrdlusmoment olemas. Või noh, ma sain aru, millest ta räägib... ja ta ütles, et tema töö on maailma kõige põnevam töö. Et ajakirjanik saab enda töö kujundada nii põnevaks kui ta ise tahab. See on olnud kogu aeg minu mõte!!! Ongi nii, sest üks variant on päevad läbi toimetuses istuda ja kuivi artikleid kirjutada, aga sama hästi kui leiad endale põnevaid teemasid, siis käidki toimetusest väljas, kohtud uute inimestega, avastad uusi paiku. Võib valida kergema vastupanu tee, aga seiklusi otsiv inimene saab enda elu ka põnevaks teha.

Pealegi, kui ta midagi rääkis, siis mul oli, et oh - mina puutusin Valgamaalases näites selle või sellega kokku... et tõesti on nii. Mõnus on niimodi loengus samastada. :)

Veits jampsu on see, et mul on kurk haige ja olen nohune. Tundsin ennast sellepärast veidi uimasena ja nõrgana loengutes. 

Just mõni aeg tagasi läks Margit koju, ta tuli mulle külla ja jutustasime palju-palju. Nii hea, kui keegi vahel õhtul külla tuleb ja seltsi pakub. :)

1 comment: