Sunday, September 9

You're from a whole other world


Reedel sõitsin by bus Valgamaale koos Cätsi ja Liisiga, õnneks läks aeg tänu jutustamisele kiiresti. :) Vedelesin nädalavahetusel niisama, nii Tõnuga kui ilma Tõnuta, nii Leedi kui ilma Leedita, sõin palju enda lemmiktoitu ehk krõpsu (nüüd on Tallinnas kaotatud kilod tagasi), maadlesin Luciga, käisin saunas, jutustasin emmeissivennaga, vanaemavanaisaga ja muud good stuff you know. :)

Pidin nädalavahetusel tegema enda esimese kodutöö. Ülesanne oli teha intervjuu ema ja vanaemaga ning uurida, missugustest allikatest said nemad infot, kui nad olid minuvanused ning missuguseid allikaid kasutan mina. Järgmisel nädalavahetusel pean tegema intervjuu kodukoha ajakirjanikuga.

Kirjutasin enda töö ära ja esitasin mitu tundi enne tähtaega. Raudsaar toonitas, et kui mõni töö laekub näiteks 21.01, siis ta seda vastu ei võta (21.00 oli tähtaeg), aga eks homme selgub, mis saab, sest vaatasin, et mõned saatsid 22.00 paiku. Püüdsin läheneda loovalt ja raamidest välja tulla. Jällegi, eks näis, kuidas see peale läheb. Loodan, et ülikoolis vähemalt mu loovust ei tapeta. :(

Igastahes, nüüd olen tagasi Tallinnas: ema, isa ja Tõnu tõid mu ära. Mul oli vaja üht-teist korterisse tuua ja nad tahtsid ka Tallinnasse kaasa tulla. Mul on ikka nii head vanemad, jooksevad ja möllavad ning teevad kõik selleks, et mul siin kaugel ja üksinda oleks maailma parim elu.

2 comments:

  1. Kusjuures see kellaajaline tähtaeg on õppejõududel ikka nii erineva arusaamaga. Kes ütleb, et nii, kui sekund üle, on kas hinne maas või pead kunagi midagi muud asemele tegema. Samas on neid, kes ütlevad, et paar tundi võib hilineda, näiteks öösel saata, aga kui hommikul tuleb, siis on jama. :D Siis tuleb lihtsalt hoolikalt kuulata. Enamasti kui nad on paindlikud, siis nad ütlevad. Ja noh kui ise õigel ajal kõik ära teha, pole nkn väga vahet (: Kuidas Sulle esimene nädal TLÜs meeldis?

    ReplyDelete
  2. Raudsaar oli vähemasti Reporteritöö aines punktuaalne. Tähtaeg oli kell 19.00, mitte kell 19.01. Samas mulle tuli ta kord vastu, aga seal oli palju teisi asjaolusid ka, mis minu kasuks rääkisid.

    Aga see esimene kodutöö. Teabeväljade analüüs... Armas. Muidu, pretendeerin selleks kohalikuks ajakirjanikuks :D Olen ikka edev, eksju?

    ReplyDelete