Wednesday, October 10

10.10.2012


Eile olin poole ööni üleval, kirjutasin kaks artiklit Tsirguliina kooli juubeliraamatusse ja tegin eesti keele kodust tööd. Meie kool saab 100-aastaseks! Mul paluti kirjutada enda muinasjutulisest klassist (Lumivalgeke ja seitse pöialpoissi) ja lisaks kirjutasin sellest, kuidas koolilehe tegemine viis selleni, et õpin nüüd ülikoolis ajakirjandust.

Naljatasin eile Twitteris, et olin nii tubli ja täna olen korraliku shopingu ära teeninud. No, ilm polnud just kõige parem, aga kuna mul oli täna hommikul ainult üks loeng, läksin korraks poodi ja ostsin endale lõpuks mantli ära. Oli suht suur investeering, aga mul on praegune mantel olnud viis aastat. :D Samas olen kuulnud, kuidas paljud on pettunud Zara asjades. Arvatakse, et oh, on küll natuke liiga kallis riideese, aga see-eest kvaliteetne ja pärast peavad hoopiski pettuma. Loodan, et mina ei pea.

Käisin Kaubamajas ka, sest täna algas osturalli. Rahvast oli meeletult, mul kursakas ütles hommikul, et jõhkrad ummikud olid ka ja arutasime, et ei tea kas Kaubamaja osturalli ja Stockmanni hullude päevade pärast? :D

Kuid nüüd tuleb eilsest veel tublim olla. Sain eile teada, et meil on esmaspäeval kontrolltöö mingisuguse inglisekeelse raamatu peale. See ajas plaanid veidi sassi. Homseks pean veel ühe eesti keele töö ära tegema ja alustama esseekirjutamisega, mille tähtaeg on reede. Või alustama raamatu lugemisega. Õnneks on essee grupitööna. Kõige hullem on aga teisipäev, sest siis on se jube poliitika eksam. :(

Pean tubli olema, sest pärast reedest PÖFFi vestlust lähen Sandraga Fashion blog moeõhtule ning laupäeval tahame minna Cosmo glämmilaadale. Tahan nii väga mõlemale minna, mulle meeldivad sellised üritused ja lõpuks ometi on mul inimene, kellega koos minna!!

Ülikooli fuajee :D
Kaubamaja osturallilt: Huulepulk 2.40€, lilla glitterlauvärv 2€ ja lauvärvipalett 3.20.

No comments:

Post a Comment