Sunday, October 28

29.10


Alates uuest nädalast on mul väike tunniplaani muudatus. Esmaspäevast kolmapäevani on kella kümnest kool, vahepeal on paus ja siis õhtul jälle loeng. Neljapäeval algab esimene loeng taaskond kell kümme, aga siis on väikene paus ning sellele järgneb kaks loengut. Reede, laupäev ja pühapäev on vabad. Hakkan kuulama kaht uut ainet: vene ajakirjandusajalugu ja ajakirjanduseetika.

Mul on hetkel mingi sojakastme isu tekkinud. Lisan seda igale poole juurde. Ilmselt on see harjumus tulnud tänu sushile. Tõnu ütles, et ma olen väike sojahull, niiet mus, alloleva pildi pühendan Sulle!

Käisime Tõnuga pärast pikka jalutuskäiku ja otsimist vanalinnas Von Krahlis söömas ja me olime nii näljased, et hindasime ennast üle. Mõtlesime, et portsud on väikesed, sest hinnad olid ülemõistuse head. Võtsime siis eelnäksimiseks küüslauguleivad. Lisaks mina ühe koorse supi, Tõnu krevettidega prae ning lõpuks tervislikud kanaburgerid. Teenindaja tuletas Tõnule meelde, et "te olete ikka kahekesi, jah?" Samas ei öelnud portsude kohta ka midagi. Samas mina sain mõnusalt kõhu täis, ei söönud ennast üle (muidugi sellepärast, et ma jätan suht palju alati alles), aga Tõnul oli kõht täis kuni hommikuni. Samas tahtsimegi erinevaid sööke proovida. Samas-samas-samas. :D

Alati, kui Tõnu käib minu juures Tallinnas, on meil siin nii mõnus olla. Oleme nii sarnased ja tahame mõlemad näiteks uusi kohti või sööke avastada. Teisest küljest jällegi meeldib meile lihtsalt siin minu juures vedeleda ja ise süüa teha ning mingisugune seriaal kõrvale vaatamiseks võtta.


No comments:

Post a Comment