Monday, November 25

Anne & Stiili iluhitid :: Galaõhtu Lennusadamas


Jõudsin veidi aega tagasi Anne & Stiili ilulemmikute galaõhtult ja kuigi olen üpriski väsinud, tahtsin kõik värsked emotsioonid juba täna kirja panna!

Anne & Stiili toimekas žürii testis juba neljandat aastat järjest tohutul hulgal ilutooteid ja valis nende seast välja need 'kõikse' paremad tooted. Kindlasti olete poes erinevatel toodetel näinud ka ilulemmikute kleebiseid (nagu ülemisel pildil näha) ja kõik need märgetega tooted ongi alati žürii poolt testitud, katsetatud & heaks kiidetud. Ja ilugalal pärjatigi erinevate ilukategooriate (nt näohooldus, päikesetooted, parfüümid) võitjad ning lisaks valiti välja Anne & Stiili Aasta Naine ja Ilulooja (tulemused üsna pea nende kodulehel ja muidugi detsembrikuu ajakirjas).

Galaõhtu toimus Lennusadamas! Ja stiiliks oli Titanic & 20ndad! Nii lahe kombo! Kift oli näha, kuidas nii paljud külalised stiilikast osa võtsid ja eriti kenad välja nägid. Et mina ja teine praktikant Helen jagasime kõigile pidulistele goodiebag'e, siis pidime sarnaselt riietuma ja otsustasime flapper-girl stiili kasuks. Kuna Helenil oli outfit põhimõtteliselt kodustest saadustest koos, püüdsin leida tema riietusele midagi võimalikult vastavalt... mööda erinevaid laenutusi tuhlates aga selgus, et igal pool on vaid mustad narmaskleidid, seega leppisime kokku, et tema on hele ja mina tume flapper-girl. Aga mõtlesin enda kostüümileidmisest ja laenutustest eraldi postituse kirjutada, nii et kostüümuvalikul ma pikemalt ei peatuks. :)

Igastahes, minul oli ülitore õhtu ja galalt lahkudes olid taskud positiivsetest tunnetest pungil! All veidi pilte ja lisaks mõned selgitused. :) ♥


Uuh, kui hea tunne!
Goodiebag'i rikkalik sisu! 
 20ndate look'i loomiseks kasutasin selliseid tooteid...

Katsetasin bob'i. Jah, korralik katsumus. Helen oli nii tubli ja kohendas igal hetkel mu soengut ning üldse... lokitas, krunnitas ja punnitas. Aga tahtsin nii väga teemas püsida ja 20ndatele iseloomulikku lühikest soengut kanda. Ja taipasin, et lühike soeng ei sobi mulle ikka üldse - tundsin ennast nii veidralt. Pikad juuksed on ikka minu teema! Kuid vahel on sellised katsetamised põnevad ja kuna ♥ stiilikaid, siis olen kõigeks valmis.



5 comments:

  1. Minu arvates sobib sulle küll lühike soeng :)

    ReplyDelete
  2. Appi kui ilus sa oled! minu meelest ka SUPER hästi sobib :) ja see juuksevärv on küll täpselt sinu värv, no nii ilus!

    ReplyDelete
  3. Minu arvates sobib ka lühike soeng sulle väga hästi, teeb täiskasvanulikumaks ja naiselikumaks!

    ReplyDelete
  4. lühike soeng on vägaväga kena ja sobib väga hästi ! ;)

    ReplyDelete
  5. tahtsin ainulaadne olla, aga enne mind on juba 4 inimest öelnud seda, mida siia isegi kirjutada soovisin- lühikese ja vägagi sobilik soenx :)

    ReplyDelete