Tuesday, November 19

Blondist punaseks :: Miks & Kuidas?



Kuna te nii tublisti vajutasite "high-five" nupukest, siis ma enam ei venita selle juustepostitusega ja kirjutan lõpuks täpsemalt enda "transformeerumisest"! :D

Umbes kuu aega tagasi tegin üpriski julge sammu ja lasin enda juuksed üle öö punaseks värvida... Väljend "üle öö" sobib siia konteksti väga hästi, sest tõepoolest, ühel hetkel mõtlesin, et võiksin juustel midagi eriti vinget proovida ja teisel hetkel olingi juba juuksuris.

Ma täpselt isegi ei mäleta, kust mul järsku selline stiilimuutuse istu tuli. Mul käis peast mingi klõks läbi ja tundsin, et vot, seda hetkel vajangi. Olen senini väga üllatunud, sest ma pole kunagi enda juustega midagi nii julget teinud, alati olen hästi ettevaatlik ja suhteliselt ühesuguse soenguga olnud. Ja kuigi blond oli ilus, ei tahtnud ma enam lihtsalt ilus olla... tahtsin mingit omapära ka enda välimusse.

Kindlasti inspireeris mind Daniele Owen, kelle stiili läbi instagrami alati imetlenud olen ja kelle karisma mulle hirmsasti meeldib. Pealegi, olen alati tundnud, et meil on mingis mõttes palju sarnast. Ta ei karda silmapaistvalt riietuda, ta armastab kombineerida nii värve kui must-valget riietust, kannab massiivseid ehteid, eelistab pigem kulda, on ülevoolava iseloomuga, naerab südamest, on jumekas, loominguline ja tark ning kõige tipuks kaunis naine ja suurepärase lauluhäälega. Võiksin temast veel pikemalt kirjutada, aga ta on ühtekokku nii suurepärane kombo, et kindlasti mõjutas mingil määral ka tema juuksevärv minu otsust.

Enda värvimuutusest ei rääkinud ma mitte kellelegi. Teate, kui raske see oli. Tahtsin kõigile enda pöörasest mõttest rääkida, aga siiski püüdsin selle enda teada jätta. Ma lihtsalt ei tahtnud, et keegi minu illusiooni purustama hakkaks või meelt muuta prooviks. Sest kui sa ütled inimestele, et värvid homme juuksed punaseks, kujutavad nad ette üht väga koledat värvi sinu peas. Muidugi ka see lause, et "su värv ei jää kunagi selline, nagu pildil". Aga ma teadsin täpselt, et saan enda juuksurit usaldada ja ta leiab mulle täpselt sellise värvi, nagu ma tahan.

Olen juba mitmendat-mitmendat korda käinud Tallinnas sellises juuksurisalongis nagu Carolin (jälgige kindlasti nende fännikat). Sattusin sinna alguses voucheriga ja kuna mu sõbranna oli enne mind ka voucheriga seal käinud, siis teadsin, et päris riski peale välja ei lähe ja juuksed jäävad ikka pähe. :D Carolin ilusalongi pääseb tõeliselt hõlpsasti - tuled Väike-Paala trammipeatuses maha, kõnnid üle sebra ja oledki kohal. Pealegi, neil on nii head hinnad. Minu jaoks on väga oluline see, et ma pääseksin salongi ilma suurema vaevata ja ma ei pea maksma meeletut hinda (kuna mul nii pikad juuksed, siis Salon+ tõmbab kogu aeg hinge kinni). Veel, neil on seal nii mõnus atmosfäär - salong näeb nii kaunis välja ja tõeliselt hubane. Tunnen end seal alati nii hästi!

Kuid jah, juuksurisse läksin pilt kaasas (näitasin seda kollaažis kasutatud Daniele pilti). Veel meeldib mulle Carolin ilusalongi juures see, et juuksur Karin on alati valmis kaasa minema minu hullustega ja kui ütlesin, et tahaksin sellist värvi, ütles ta kohe, et teeme ära. Tihti püüavad juuksurid mind ümber veenda (näiteks ütlevad, et ärme tee nüüd nii või naa palju triipe), aga ta julgeb koos minuga katsetada.

Nii paljud on uurinud värvitooni kohta, aga ma tõesti ei oska öelda. Juuksur segas omavahel mitut punakat ja lillakat tooni ja saigi sellise tulemuse. Kui keegi tahab samasuguseid juukseid nagu mul, siis peate ilmselt sinna juuksurisalongi minema. :D Või siis lähete oma juuksuri juurde ja võtate pildi kaasa. :)

Ja kuigi mul on päris pikad juuksed, siis kogu värvimine läks mulle maksma vaid 35€. See on lihtsalt nii hea hind, sest Salon + küsis juba juuste triibutamise eest ligi 60€. Nii et veel üks suur pluss, miks Carolin ilusalongi minna!

Mina olen oma värvimuutusega väga rahul ja olen nii õnnelik, et inimesed nii reaalis kui facebookis (ja ka blogis) on mind kiidusõnadega lihtsalt üle valanud. Teie toetus on südame nii soojaks teinud ja suur-suur kalli teile selle eest! Ma miskipärast ei uskunud, et selline värvimuutus nii paljudele meeldida võiks. :)

Ja pärast värvimist on iga uus päev omaette seiklus. Kui toonivaid maske kasutan, siis olen iga päev nagu uut värvi juba! :D Ühel päeval veidi punakam, teisel päeval hoopiski lillakam. Elu on palju põnevam nüüd! :D

Ma arvan, et nüüd sain kõik räägitud. :) Natukene allpool tuleb juttu ka sellest, missuguseid maske enda juustel kasutan. Ja kui tahaksite veel midagi täpsustuseks küsida, siis vastan neile alati heameelega!


Et hoida enda juustel sellist vahvat lillakas-punakat tooni, segan need kaks maski omavahel kokku. Pepperit müüakse nii Kaubamajas kui ka Tradehouse'is ja id HAIR colour bombi ostsin ilusalongist. Ma ei oska öelda, kas seda näiteks Tradehouse'is müüakse... Vaatasin ühel päeval seal ringi, aga siis ei paistnud olevat..

Shampoon & palsam on mul Joico omad ja minu puhul töötab väga hästi nende "Colour Therapy" sari. :)


28 comments:

  1. Ma ei saa üle kui oivaline see toon ikka on!

    ReplyDelete
  2. Väga kaunis oled! Juuste värv sobib sulle väga hästi! Ise olen eelmisel aastal blondist punaseks ennast värvinud ja ei kahtle! Super kogemus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suur tänud! Ja just - super kogemus! :D

      Kas oled praeguseni punane?

      Delete
  3. Kuidas sa oma näonahka hooldad, et see sul nii ilus on? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, tänud! Ma otseselt ei hoolda enda nahka kuidagi (kuigi ilmselt peaks). Võtan igal õhtul korralikult meigi maha, 1-2 korda nädalas koorin nahka, vahel ka maskitan. :)

      Delete
  4. Blond oligi liiga tavaline, praegune värv on täpselt sulle sobilik särtsakas!:)

    ReplyDelete
  5. See juuksetoon sobib sulle ideaalselt :)

    ReplyDelete
  6. Muutus on tõesti ilus, ja kui nägin, et oled kirjutanud, mis salongi külastasid olin väga ärevil, et ehkkkk leian minagi nüüd hea juuksuri... aga kahjuks olen isegi seda salongi külastanud (voutseriga) ja mu soovist "midagi loomulikumat" (enda värv on tumepruun) said tumelillad juuksed, mis mu kahvatu jumega kuidagi ei sobinud :( pärast juuksuriskäiku olin mitu nädalat kurb ja värvist sain lahti alles pärast soojamaareisil käimist...

    mõtlen siiski et ehk proovin veel... sest sinuga tehti imelist tööd!

    seal salongis oli muidu mõnus õhkkond, juuksur oli väga tore naine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi, mul on väga kahju seda kuulda! :S Kas Sa oled kindel, et käisid Karini juures seal? Ta rääkis mulle ühest juuksurist, kes neil vahepeal seal töötas ja voucheriga inimesi vastu võttis ja tundus, et kliendid ei olnud kuidagi rahul... aga nüüd on üks uus neiu seal ja ta on super tubli!

      Delete
  7. Supper ilus, tõepoolest oled sa nüüd palju isikupärasem ja mõistatuslikum kui blondina, kuigi ilus naine oled sa ju alati olnud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, mõistatuslik on äge sõna! Tänud Sulle :)

      Delete
  8. Kusjuures blondina on nüüd Sind nii harjumatu vaadata :)

    ReplyDelete
  9. Sulle sobib küll ükskõik mis värv :) Väga super!

    ReplyDelete
  10. Tead, ma soovitan Sul, kui viitsid mässata, proovida ka toonivaid vene palsameid. Ma olen aastaid vahelduva eduga punapea olnud, aga värv rikub päris korralikult ja lõpuks värvin alati tumedaks, kuna juuksed hakkavad streikima. Nüüd avastasin vene palsami ja super tulemus, ma olen alati sellist värvi tahtnud, nagu nüüd on! Ma kasutan sellist, mis maksab 1,59 ja minu õlgadeni juustele jagub pudelist ja jääb ülegi. Muidugi Sulle läheb kõvasti rohkem pähe, aga megamugav. Ja sellise raha eest pole mul kahju ka iga nädal värvida (ma ei tee seda muidugi, sest ma ei viitsi lihtsalt ja pigem siis pesen vähem). Ja suurim pluss on see, et juuksed ei ole katki ja ei kuku peast ära :D (tartu mnt maximas müüakse ja viru bussiterminali kosmeetikapoes ka).

    ReplyDelete
  11. Super ilus toon sul! Olen sind koolis ka näinud ja päriselus veelgi ägedam värv. Üritan ka siin oma juukseid punasemaks saada augustist saadik. Kuna loomulikult täitsa tume, siis võtab see ikka aega, juhul kui värvipesu siis ei tee. Kaks korda värvimas käinud ja natuke on seda punakas-lillakat tooni ikka juurde saanud, aga mitte piisavalt. Aitäh, et oma juuksurit ka meile jagasid :). Elan seal paarisaja meetri kaugusel Pae tänaval ja nii hea lähedal oleks käia seal (varem sugulase juures Rakveres, aga nagu kuuvarjutus jõuan kodulinna). Järgmiseks reedeks sain endale nüüd Carolini ilusalongi aja ja eks ole näha, kas saan sammu võrra lähemale enda ideaaltoonile :)

    ReplyDelete
  12. Pean ka kahjuks ütlema, et külastasin seda salongi tänu ostetud voucherile ja see oli minu elu jubedaim juuksuri juures käik, sest tulemus oli kohutav. Nimelt soovisin triipe ja lõikust, sain mõlemad ja juuksur ise oli tore ja salong hubane, aga juuksur Karini töö oli nagu amatöör sõbranna oleks kodus kehva tööd teinud. Triibud olid tehtud nii nagu nad oleks juba paar kuud väljakasvanud ja juukseid mis pidid olema järkkus ja eest ilusti ühe pikkusega, polnud seda absoluutselt. Jäi mulje nagu oleks käärid lihtsalt suvalt sisse löödud ja kiirelt midagi ära tehtud. Kahjuks ei vaadanud ma seda kõike kohapeal nii pingsalt ja avastasin alles kodus. Saatsin ka vastava sisulise meili sinna, aga mingit vastust ma ei saanudki. Parandustöödeks ma isegi ei mõelnud sinna tagasi minna ja läksin teise juuksuri juurde, kes hoidis ainult kahe käega peast kinni ja päästis, mis päästa andis. Kokku läksid siis tol korral triibud ja lõikus maksma 80€, millest voucher moodustas 20. Mina ei saa mitte kuidagi antud juuksurit teistele soovitada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul sarnane kogemus, eriti ,mis puudutas lõikamist.Paranduslõikuse tegija juuksur samuti ainult raputas pead,et kuidas on võimalik,et pole ühtset joont hoitud nagu poleks juuksurikoolis käidudki. Värvimisega jäin rahule. Karini juurde võib minna värvima,aga mitte lõikama,seda teemat ta ei valda. Võibolla on keegi ,kellele tema lõkus sobib, mulle mitte.

      Delete
    2. Käisin just umbes kuu aega tagasi Karini juures värvimas + juukseid lõikamas, hind kokku 35€ ja jäin taaskord väga rahule... Sain täpselt sellise värvi, nagu tahtsin ja juukseid lõigates küsis ta ka, kas tahan täiesti sirgelt või kaardus. Lõikas kaardus ja tulemus väga ilus. Mul on kahju, et Sa pole enda tulemusega rahul - aga eks kõik peavadki leidma endale selle õige juuksuri. :)

      Delete
  13. Hei, oskad sa öelda, kas just need toonivad tooted annaksid mingi vägeva tulemuse ka blondidele juustele? Kas juuksed jääksid seejärel vägevat värvi?

    ReplyDelete
  14. Kuidas sinu lähedased sellesse värvi suhtusid? :)

    ReplyDelete
  15. Kuidas su lähedased sellisesse juuksevärvi suhtusid? Kas endal ka võttis harjumine aega?

    ReplyDelete
  16. Ei tea kuidas ühel kommenteerijal siin lõikus+triibud 80€ maksma läks aga Sul üle pea nii suur pahmakas juukseid 35€? Ei julgegi minna kohe :( :D

    ReplyDelete