Tuesday, November 12

Midagi uut :: Viimased ostud


See postitus pesitseb siin juba küll pikemat aega, aga mahti avaldada sain alles nüüd. Jõulushoplemise (jep, leiutasin vist uue sõna) kõrvalt jõudsin piiluda ka teistesse poodidesse ja mõned asjad ostetud asjad on nii armsakesed, et tegin enne kasutamist ka mõned klõpsud. Et mõnda toodet olen jõudnud juba katsetada, siis saan ka paari sõnaga nendest rääkida. ♥

Kuigi ma ei ole eriti suur roosa fänn ja mul on väga vähe roosasid asju, püüdis see peegel kohe minu tähelepanu! :D Tegelikult on ta suhteliselt ebapraktiline, sest tavaliselt kompaktpuudri küljes on juba peegel, aga noh-jah. Mis seal ikka! Pärit on see Accessorize'ist.


Vähemalt sel korral ei olnud seda Artdeco oranžikat huulepulka ostes süümekad - sellist värvi mul varem absoluutselt polnud. Kui poes seda käeseljal testisin, oli värv nii ilus, et ei olnud kahtlustki, et selle ostan. Arvasin, et ilus värv + hea bränd peaks tagama hea kombo. Nüüd olen aga päris kurb, sest see jääb huultelt nii tükkis. Isegi siis, kui olen terve päev huuli niisutanud ja "surnud" nahast huultel pole jälgegi. Kauidas teie selliseid erksavärvilisi huulepulke kasutate? :(


Bourjois jumestuskreem ei vaja pikemat tutvustamist ja eelmine potsik sai tühjaks, läksin lihtsat vastupanu teed ja ostsin samasuguse. Kasutan tooni 54.


Ja nüüd on see koht, kus tulevad süümekad... :D Roosasid huulepulki on rohkem, kui olema peaks, aga ikka on iga uus toon "natuke teistsugusem" ja "ilusam". Sandra loogika.


Selle isepruunistaja ostsin teadlikult lihtsalt katsetamiseks. See maksis natuke üle 2€ ja mõtlesin, et noh, mis seal ikka - testin ja vaatan, kuidas toimib. Ja väga hästi toimib. Avastasin, et mulle meeldib vahtu kasutada palju rohkem, kui kreemi või geeli. Tõeliselt mugav peale kanda. Pärast esimest kasutamist pole küll näha, et nahk kuidagi eriti pruunimaks oleks läinud, aga pärast teist kasutamiskorda tegi päris rõõmsaks küll. Lisaks ei ole lõhn ebameeldivalt intensiivne. Tudengisõbralik hind ja ilus tulemus = mulle meeldib!


Ja viimaks - lill Tiimarist. See on kindlasti mõeldud sisekujunduseks, aga näiteks kirjutamise hetkel on see mul rinnas. Mulle meeldivad suured pilkupüüdvad aksessuaarid ja see teeb oma tööd väga hästi (kui tahad outfitile natukene iseloomu juurde anda).

20 comments:

  1. Kust need armsad öökullidega salvrätid pärinevad? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! :) Aga ka Accessorizest, nagu ka peegel :)

      Delete
  2. Sa leiad alati kuidagi nii ilusad ja kihvti välimusega asjad üles, no kas või see taskurätipakk :D

    ReplyDelete
  3. Kus kohast pärineb see isepruunistaja? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mina sain Prismast.. :) Mujal polegi näinud, aga äkki on Selveris/Rimis ka..

      Delete
  4. Peegel võib ebapraktiline olla, aga see näeb igatahes väga armas välja :) Üks täiesti teemaväline küsimus ka Sulle. Nägin siin sõna tudeng ja sellega seoses tuli meelde:D Kas teil seal Tallinnas on ka tudengivarjunädal vms? Oskad Sa öelda, kuna see aset leiab ja kuidas neid varje valitakse?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Näeb onju! :D Ja tänud!

      Jaaa, meil on ka tudengivarjunädal. See toimub 9.-13. detsember. Rohkem infot regamise ja muu kohta saad siit: http://kommiteade.wordpress.com/2013/11/11/tudeng-hakka-varjutajaks/

      Kas Sa tead, mis eriala tudengit varjutada tahaksid? Minu meelest on enamasti kõik tahtjad saanud endale ka varjutava. Aga soovitan võimalikult ruttu ära regada. :) Mina võtsin näiteks eelmine aasta üldse ühe tüdruku niisama, ilma registreerimiseta... Nii et kui tahad tulla minu tudengivarjuks (õpin ajakirjandust), siis davai, võtan Su enda tiiva alla! :D Aga kui tahad niisama Tallinna Ülikoolist rohkem teada, siis võin Sulle niisama ka kooli näidata... :D

      Delete
    2. Oh, väga lahe, see minu väike plaan oligi, et äkki oleks võimalik Sind varjutada, sest ajakirjandus pakub ka mulle huvi:D

      Delete
    3. Kirjuta mulle sandra.pikk@gmail.com :))

      Delete
  5. Bellaoggi huulepulgad on minu arust megahead. Ostsin endale sügavpunase ja see püsib ülihästi peal. Ja hind on ka meeldivalt soodne :)

    ReplyDelete
  6. See peegel on küll väga armas. :)

    ReplyDelete
  7. Palun tee postitus oma isepruunistajate kasutamisest. Olen ise alati hädas, jääb laiguline jne, aga sinu jume on küll kena. Ootaksin huviga! :)

    ReplyDelete
  8. Kas see Bellaoggi küünelakk püsib kenasti mitu päeva peal või pigem kehvema püsivusega? Ma ise juba päris kaua aega poes neid küünelakke peos veeretanud aga lõpuks ikkagi riiulile tagasi pannud - ei ole julgenud veel osta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen tegelikult väga halb nõuandja selles osas... :D Mulle ei piisa kunagi ühest lakikihist, pesen vahel päevas kaks korda nõusid ilma kummikinnasteta ja sellepärast on minu jaoks okei, et iga kahe-kolme päeva tagant jälle küüsi lakin või mõranenud maniküüri küünelakieemaldaja "ära pühin". Muidu okei vist.. Ma tõesti ei tea... :D Mul tulevad isega Make Up Store ja OPI küünelakid täiega kiiresti küüntelt maha. :D

      Delete
  9. küünelakke sooviks kindlasti küüntel näha! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ei tea, kas siia lisapilte panen, aga võid piiluda vahel siia: http://instagram.com/sandrellle :))

      Delete