Thursday, October 9

CHANGES ARE GOOD!


Just! Muutused on head ja sellepärast ühe jälle tegingi. Lihtsalt tume juus oli igavavõitu ja mitte päris minu - sellepärast otsustasin nii öelda "juurte" juurde tagasi minna ning juustesse mõned heledad salgud teha. See on nüüd juba teine kord (kui mitte kolmas!), kui tumedast tagasi heledaks lähen. Ma arvan, et kõik, kes mind juba pikemalt teavad, just seda "triibutatud Sandrat" mäletavadki. :)

Punane oli vahelduseks päris kift, lilla veel ägedam, aga selline loomulik toon jääb nüüd kindlasti pikemaks ajaks püsima. Peaksin nüüd umbes kahe nädala pärast veel korra juuksuris käima, sest kuna mul oli suhteliselt tume põhi, siis osad triibud-salgud on veidi kollakad. Juuksuris käisin nagu ikka Carolin ilusalongis ja jäin taaskord (nagu igal korral) väga rahule. Mäletan, et viimase juuste-postituse all jagas nii mõnigi enda ebameeldivaid kogemusi, aga mina olen käinud seal viis-kuus korda ja olen igal korral rahule jäänud - kui seal oleks tõesti nii ebameeldiv, siis ma enda pikki juukseid nende hoolde ju ei annaks. Võib-olla on mind aidanud see, et mul on alati pilt endaga kaasas ja nii teab juuksur, mis tulemust ma temalt ootan.

Nüüd tuleb aga korralikult maskitama hakata ja kookosõli kapist jälle välja otsida, sest triibutamine muudab juukseotsad väga kuivaks ja raskesti kammitavaks. :)

10 comments:

  1. Kust see kaunis mantel pärineb? :)

    ReplyDelete
  2. Kui kiiresti sellise tulemuse saavutasid? Tumedast heledamaks?

    ReplyDelete
  3. Nii mõnusad juuksed !! :)
    Mul väike küsimus, ei lähe küll selle teemaga kokku, aga kas Sa oskad soovitada mingit head näohooldustoodet ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! :) Ma olen vist selles osas veidi halb soovitaja, sest kasutan väga vähe tooteid enda näol... aga mida täpsemalt tahad, et soovitaksin? Meigi eemaldamiseks midagi, või maski või niisama näo niisutamiseks miskit? :)

      Delete
  4. Miskit mis aitaks näo naha korda teha, olen hädas tüütute punnidega näos :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kas oled näiteks proovinud sellist toodet http://nurmeseep.ee/tooted/naoseep? See on Nurme Seebilt, sügavpuhastav näoseep. Olen sellest palju head kuulnud. Kui esimest korda kasutasin, siis tundus, et näkku tuli rohkem punne kui enne oli, aga mõtlesin seebile veel ühe võimaluse anda ja nüüd töötab hästi! Isegi mu bf katsetas seda seepi - tal on viimasel ajal näonahk korrast ära. Mõtlesin, et annan talle ka seda seepi proovida ja tundub, et ta on rahul ja näonahk tundub ka parem. :)

      Delete