Saturday, December 25

Christmas fair


Koolis toimus umbes kaks nädalat tagasi jõululaat, juba kolmandat korda. Mina enamasti kauplesin enda käsitööga (ehted, kaardid ja kinkekotid) ja söögiga (muffinid ning leivakesed). Mul läks üsna hästi, ei oleks uskunudki. Need, kes teenitud summat teadvad, need teavad!


Osavõtjaid oli palju ja kaubelda sai kahe suure söögivahetunni ajal. Ilmselt järgmine aasta peaks laata pikemalt korraldama, kuna selline idee pakuti välja.


Otsustasin teha sel korral heategevust. Iga ostetud kaart, ehe, kott toetas heategevust kahe krooniga. Nüüd mõtlesin, et arvestan siiski sisse söögi samuti. Lihtsalt, et summa tuleks veidikene suurem.

Paljud räägivad, et oh, inimesed muutuvad alati jõulude ajal heldeks ja siis tulevad neile meelde abivajavad lapsed, loomad, sõbrad aga argielus mõeldakse ainult endale. Olen alati toetanud nii loomi kui lapsi ja teen seda edaspidigi ning mitte ainult jõulude ajal. Kuid mis seal salata- inimesed on jõulude ajal rõõmsameelsemad, heatujulisemad ja annetavadki. Jõululaadal oli hea võimalus raha koguda heategevuseks. :)

Teen ülekande ära varsti, lähipäevil, kui otsustan, keda toetan. Ma tahaks toetada sel korral mõnda lastehaiglat... Ehk sellepärast, et mul endalgi teatud kokkupuude sellega. Eks näis. :)


No comments:

Post a Comment