Saturday, December 25

Jõuluaja hetked


Ma loodan, et teie jõuluaeg on olnud juba siianii väga tore. Minu oma on olnud rohkem kui tore. Olen oma aja veetnud nii ühe kui teise (Tõnu) pere juures ja aina veendun, kui palju mul ikka vedanud on. Mul on kõik olemas. Toetavad ning armastavad pereliikmed. Ja ilma liialduseta.

Ilusat, mõnusat, siirast ja parimat jõuluaega kõigile!

Jõululaupäev, vanaema ja vanaisa juurde minek
With Liisi

Käisime tüdrukutega ka väljas söömas ja jõule tähistamas. Meil oli vääääga meeldiv õhtu. :)


Päev pärast jõulupidu... milline kergendus. Kauaoodatud vaheaeg. Viimane nädal on tõeeesti olnud kiire ning väsitav. Uh! aa... Jõulupeo pildid tulevad ka varsti, kui neid rohkem kokku korjan. :)


Mõned kaardid, mida jõuludeks tegin. Lõpuks, kui enamus kaarte ümbrikutes olid, avastasin, et ei olegi üles ühtegi pildistanud. Seega pilte ka vähem..

Onupoeg Rassu. Vanaema ja vanaisa juures
Jõululaupäeval Katu ja Maanuga

Jõululaupäeval (ok, siis oli juba 25. detsember), läksime välja paksu lume sisse jalutama.. Kella ühe ajal öösel vist. Enne seda oli mitu tundi järjest lund tuiskanud ja mõtlesime ühe mõnusa jalutuskäigu teha. Tõeliselt mõnus oli. Eriti veel pärast söömist...

Minu väike spiderman Emil!

No comments:

Post a Comment