Thursday, December 9

Valgamaa noortekonverents


Eile, 08. detsembril toimus Valga Kultuuri- ja Huvialakeskuses noortekonveretns "Nooruk netidžunglis." Väga hea ürituse teema iseenesest. Identiteedivargus, mängurlus, internetivägivald ja -imago eelised: need olid peamised jutuvaldkonnad. Ise olen nende teemadega üsna kursis, seega ei saa öelda, et midagi väga uut juurde õppisin. (hahaa, loodan, et keegi mu identiteeti varastama ei hakka! :D)

Igastahes, mulle tuli väga suureks üllatuseks see ilus klaasist kujuke... Suur-suur aitäh neile, kes esitasid mind Valgamaa maanoore kandidaadiks... olen happy :)

Kuid see polnud veel kõik. Meie kooli huvijuht valiti Valgamaa noortesõbraks. Nüüd tänaksin kalleid õpilasesinduse liikmeid, kes aitasid kirjutada temast head ja paremat kokku. Karjäärikohvik tankla jagas välja vabatahtlike passe (11), ühe neist, minu silmis ka kõige erilisema, sai Timo. Palju õnne teile mõlemale!

Osalejad noortekonverentsil meie koolist, puudu on Liina ja Silva :)
Silvaga
aitäh, aitäh

1 comment:

  1. Sandra, palun pange see foto ajalehte esikaanele ja hästi suurelt. Huvijuhi foto ka, aga tema foto pange ta artikli juurde. Ma muidu enam korrektor pole, kui te Timoga seda ei tee.;-)

    ReplyDelete