Saturday, December 25

Õhtusöök Cantervilla lossis


Käisime Tõnu perega Cantervilla lossis õhtust söömas eelmine nädal. Mõnus pühapäevane õhtu poolik oli. Väga mõnus kohe... Peaks tihedamini selliseid ettevõtmisi korraldama. :) Eelmisel päeval käisime Tallinnas, Maarjal ja Bretil järel. Lõpuks tulite Eestisse, jeeei! Super, super, super...

minu fav kiiiiisu :P
Kõige parem :)
 Meie... Tõnu pildistas :)
 Maanu ja Brett
Ma olen nii õnnelik!
Tema ainuke suutäis :D
minuuu
Käisime Emiliga pilte tegemas
Kallid olete!
ups, vahele jäime... jälle?
Ilmselgelt pole me ainukesed! :D
BÖöö

2 comments:

  1. Vaatan ja loen ja pean tõdema,et sa oled tõesti üks suurepärane inimene ja ma imestan seda,et sul on kõik olemas,aga sa pole siiski absoluutselt ülbe vms.Ilmselt kuuled neid kiidusõnu päevast-päeva ja ma ei tea,kas minu poolt öeldud head sõnad midagi muudavad,aga mul endal on hea tunne,kui kiidan inimest,kes on kiidusõnu(ja rohkematki)väärt!:)

    ReplyDelete
  2. Aitäh, aitäh, aitäh Sulle! Mul on hea meel neid ilusaid sõnu kuulda! :)

    ReplyDelete