Monday, January 24

24012011 eelmise nädala tegemistest


Eelmisel nädalal liitusin Valgamaa lehe TANKLA toimetusega. Igastahes, hakkan sinn artikleid kirjutama. Ei jõua ära oodatagi juba, sest tundub, et see on nii minu teema. :P Meie seltskond oli mõnus ja Siiri on ikka üle prahi, nagu alati!

Siis tegin veel palju igasuguseid asju, kuid enamus ajast tegelesin kas õppimisega või olin lihtsalt... niisama. Pärast kooli läksin autokooli teooriatundi, siis sõidutundi ja lõpuks kas sõidan issiga koju või võttis Piret mu peale, et trenni minna. Koju olengi jõudnud eelmisel nädalal õhtul 9 ajal, pärast tantsimist. Teen enda kooliasjad ära ja mõtlen, et päev on ikka tohutult kiiresti läinud (ise näiteks lükkan mõndasid toimetusi edasi, sest vahepeal lihtsalt ei jõua, järgmisel päeval aga mõtlen, et mul täpselt sama päev, miks ma pidin asju edasi lükkama?). Reedel pidasime aga Kristi sünnipäeva. Mõnus oli jälle üle pika aja. :)

Hispaania reisi projekt istub kukil. Meie grupi teema on  eestlaste väljaränne. Siit ka väike palve: KUI TEIL on mõni hea sõber/tuttav/sugulane/pereliige, kes oleks hästi tore-hea-mõnus-lahke meid aitama, tehes väikese videoklipi (webcam) meile sellest, kuidas neil välismaal läheb ja miks nad sinna läksid, siis palun võtke minuga ühendust. See oleks lihtsalt nii armas, kui keegi aidata saaks. Mul on tuttavaid välismaal kuid ei ole kindel, kas kõigil oleks aega meid aidata. :)

Minu hetkel lõpetamata projekt. Alustasin sellega meie kooli taaskasutusringis. Kuna sain alati ainult tund aega olla seal (kui teised olid kaks), siis on see siiani poolik. Tahaksin selle neljapäevaks valmis saada, aga eks näis. :) Eniveis, tegin tavalisele maikale õlakud, mida katavad suled. See valge on veel poolik. :)
Liisi ja Keiti
Pross-pross :)
Ufooo

1 comment:

  1. love this pictures!!
    great post!
    have a nice day
    xx
    follow u now

    ReplyDelete