Sunday, May 8

Hetki kevadpeolt


Reedel tähistasime kooli kevadpidu. Üldiselt jäin rahule aga miskit jäi nagu puudu, ma ei ole veel aru saanud, mis, aga jah...Võib-olla oli asi selles, et ma ise ei esinenud, olin õhtujuhi rollis sel korral. Naljakas oli vaadata Marleeni... Oleks tahtnud ise lavale joosta ja tantsida, hiihii. :) Mõtlesin postitada hetki kevadpeolt.

Tegin kleidile juurde sellise prossi.
Oma lemmariga.. :)
Kristiine, meil on nüüd pilt!
Minu suleline näitusel
Kristi on ka üks paras suleline :)
Dekoratsioon
Ainuke normaalne pilt meist koos laval, mis õnnestus. Kui kodus vaatasin pilte, olin täiesti ahastuses - nüüd tean, et ma ei sobi ikka üldse lavale. Pildid olid ikka nii naljakad ja mina nagu hüljes, appiii nooo :))
Minu kullakallis Liina!
Pastlad...mmm
Nii hea pilt lihtsalt! Nikita ja Reni-Ando!!
Super!

1 comment:

  1. Sa oled lihtsalt võrratult ilus Sandra! NAGU TÄIEGAAAA!!!

    ReplyDelete