Thursday, February 2

Gift from The Netherlands


Kristi käis sama projekti raames millega mina eelmisel õppeaastal Hispaanias käisin Hollandis. Ja tõi mulle need asjad, et ma lihtsalt ei suutnud postitamata jätta! How cool is thaaaat? Kristi, ai laav juu!

Vaatasin just Hispaania pilte ja siuke niuu tuli peale! Tahaks täiega tagasi. Nii lahe on see, et ikka veel suhtleme nendega, kellega sõpradeks saime. Sellele tüdrukule, kes minu juures oli, saatsin jõulude ajal Iirimaale kaardi ka. Kui Kristi nüüd Hollandisse läks, saatsin temaga neli pakki kaasa, et ta saaks need teistele edasi anda ja et nemad omakorda oma kodmaale kaasa viiksid - 1 Iirimaale (tüdrukule, keda võõrustasin), 3 Hispaaniasse (kahele heale sõbrannale ja tüdrukule, kes minu host oli).

Üks tüdruk Hispaaniast kirjutas täna, et neil sadas lund (Sant Cugat'is, Barcelona lähedal). See on täiesti amazing ju, Hispaanias ja lund? Rääkis, et neil oli koolist vaba päev. Üldse, piirkonna koolid olid vist kinni seal. Kui eelmine aasta neil ka korraks lund sadas, toimus seal hull segadus - rongi ja autoliiklus peatati, midagi kukkus seal kokku jne ning sel korral jäeti kool ära, sest kardeti, et nii juhtub taas. Ulme!

Tahaks täna postitada ühe söögisissekande. Tegime täna Tõnuga maitsvat nämm-nämmi. Annan endast parima. :)

Ja mulle -30*C meeldib. Lõpuks talv mida ma ootasin.. Lõpuks lumi, mida ma ootasin... Ja lõpuks külm mida ma nii väga ei oodanud, aga mis talv see on ilma lume ning külmata? Ideaalne, et suvel oleks oma nauding ja et välismaa soojadel paikadel oleks oma suuurepärane nauding. Whop!


Lisaks tõi veel papukese, mille ta ka lõpuks mulle andis. Nüüd saan auto võtmete külge panna. Topelt cool!!


No comments:

Post a Comment