Monday, February 20

Sünnipäev: Õhtusöök Oti Pubis


Hakkan järjest postitusi tegema möödunud nädalast, sünnipäevast, valentinipäevast, minu ja Tõnu tähtpäevast jne. Pilte on nii palju! :) Eks ma katsun kõikidest lahedatest päevadest kirjutada. Ikka täiega vinge, kui sünnipäev kestab põhimõtteliselt nädal aega. Ehhh..

Minu sünnipäeval läksime Tõnuga välja õhtust sööma. Mäletan, et olin nii väsinud ja korraks mõtlesin, kas üldse minna, aga nii hea, et ikka läksime.

Oti Pubisse oleme alati tahtnud minna. Muidugi, Tõnu õppis ju Otepääl ja  tema on Oti Pubis kunagi ammu söömas käinud küll. Ma ei tea mis meil selle Otepääga on, aga jälle me ei jäänud väga rahule, kuid mõnus õhtu oli küll (sünnipäeva mõistes). Ei meeldinud just selles osas, et oleksime võinud minna kuhugile restorani sünnipäeva "tähistama" mitte pubisse. Tõnu ei tundnud ennast seal mugavalt (liiga kõrged toolid ja liiga madalad lauad). Kuid eksperimendi eesmärk ongi katsetada ja feilimisel järgmine kord hoolikam olla. :)


Eelroana võtsime suupiste - küüslauguleivad. Mäletan Palanga küüslauguleibu juustuga ja neid küll miski muu üle ei trumpa, aga need olid mõnusad ja krõbedad küll. Hea oli krõmpsutada.


Kala hõbedas (valge kala-tilapia filee kastmes, soojad aedviljad) 6,20€. Mmmm! Mulle küll täiega maitses. Hakkangi nüüd kalaroogi vist sööma igal pool, sest eelmine nädalavahetus käisime Tõnuga enda 4 aastat tähistamas ja seal sõin ka mega head kala.

Natukene häiris liiga õhukene fooliumipõhi, kui tahtsin ampsu võtta, tuli lõikamisest fooliumit ka kaasa.



Tõnu võttis Oti suuskadel (kalkunifilee varras punases marinaadis, sibul, tomat, marineeritud kurk, kaste) 6,65€. Kalkunifilee oli päris maitsev, salatiosa aga Tõnule ei meeldinud ja lisaks oli toit nii rasvane, pärast oli taldrikut lausa jube vaadata. Mulle endale meeldis kaste.



Valge kala juurde oli valge vein (Jacob´s Creek Chardonnay) 2,24€ ideaalne! Ühest kalaroast saab siis mõnusa maitseelamuse, kui on õige vein kõrval! ;)

No comments:

Post a Comment