Friday, March 2

Õhtusöök metsises 01.03


Eile tahtsime Tõnu sünnipäeva puhul Lillisse sööma minna, aga tuli välja, et restoran oli reserveeritud. No heakene küll, ei hakanud Valgas mujale minema ja kuna meile Metsises üpriski meeldis, läksime taas sinna. Tahtsime, et saaksime rahulikult süüa ja juttu ajada, samas pidime kogu aeg kella vaatama, et õigeks ajaks jõuaksime koju teleka ette.

 

Jällegi, minul vedas enda pearoaga. Või olen ma lihtsalt rahulolev inimene, ei tea! (Pigem on vist Tõnuga nii, et ta teab mida tahab). Jääkski filosofeerima... :)

Tellisin šampanjakastmes küpsetatud lõhefilee, wokitud žuccini-seenesalat, kartulipüree (8€) - nagu paar postitust tagasi mainisin, maitseb mulle kala viimasel ajal kohe eriti. Šampanjakaste oli õhuline ja kuigi ma kartsin mõrudat maitset, polnud seda sugugi. Wokitud žuccini maitse meeldis mulle, olen žuccinit söönud, aga mitte wokitud kujul. Lõhe nagu lõhe ikka. 

Sellest ülimaitsvast ampsust sai küll kõht parajasti täis (arvestada tuleb muidugi ka sellega, et midagi ränas ka Tõnu kõhtu). Ta teab, et saab minu söögist alati kasu lõigata, sest mul saab kiiresti kõht täis ja ülejäänud jääb talle. :D


Soovitusel tellis Tõnu pardirinna veinikastmes, punase sibula chutney ja apelsini polenta (9€) ja jällegi maitses Tõnule minu pearoog rohkem. Chutney punases venikastmes oli liiga magus, apelsini polenta maitse on muidu hea, aga need komponendid (part, kaste, polenta) omavahel ei sobinud kohe üldse kokku. Liiga magus. Jah, kui võtta basiilikut, chutney't, parti ja natuke apelsisi polentat, tuli kokku päris enam-vähem hea maitse.

No, rahule jäi, aga ootas paremat, kaasa arvatud mina. Kuid eks söögiga on nii, et lõppude lõpuks jõuame järeldusele, et kõigil oma maitse.

Eelmise korraga võrreldes oli teenindus jama, Tõnu pidi ise arvet esitama minema (kui välismaalane astus restorani, oli teine lugu) ja lisaks ei soovinud ta meile head isu. Noh, pole just asjad mille üle võib-olla viriseda, kuid märkasime vigu kohe ja tekkis väike pettumus.


2 comments:

  1. Sa oled nii nii ilus inimene ja ma usun,et te Tõnuga olete küll maailma lõpuni koos..ja kauemgi.Täitsa nagu hingesugulased :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul on seda nii hea meel kuulda! Me loodame ka! Ta jah mul nagu hingesugulane. Aitäh! :)

      Delete