Thursday, March 1

Pidu Eesti moodi!


Eesti Vabariigi sünnipäeva tähistasime täpselt teemakohaselt. Mummi rääkis, et paneme rahvariided selga ja teeme hästi rahvusliku peo. Mis seal ikka, mina unustasin selle juba ära ja Tõnu poole jõudes ootasid mind ees Kalevipojad ja Lindad (meeldiv üllatus, mu daamid ja härrad), panin samuti seeliku selga ning suskasid rahvuslikud sokid jalga. 

Vaatasime veidi Pingviinide paraadi ja hakkasime sööma. Eelneval päeval olime loomulikult ettevalmistusi teinud - meisterdasime Tõnu ja Emiliga lipuvärvidega tikke võileibade jaoks.

Igal pool oli temaatikat - erinevaid eesti toite, lipukesi, sümboleid (küünlad jms). Hästi mõnus!

 Ei propageeri midagi, aga need pildid jäid lihtsalt nii ilusalt selged ja lipuvärvides!

Ootasime ja ootasime Aivot. Ta käis vahepeal kodus ja pidi õhtuks tagasi jõudma. Põhjus, miks tal nii kaua aega läks oli see, et ta värvis enda valget  T-särki. Hahaa, me olime nii üllatunud. Vinge idee ja väga püüdlik! :D


4 comments:

  1. Ma olen nii õnnelik, kui näen, et Sul uus postitus jälle on :)
    Te olete Tõnuga nii lahedad koos :) Jätkakse samas vaimus! Ja kindlasti oli see pidu ka mega-lahe ;)

    ReplyDelete
  2. Oled küll minu jaoks täiesti võõras neiu, leidsin Su blogi kunagi täiesti juhuslikult ja siiani regulaarselt külastan seda, et Su uute postitustega kursis olla.
    Tahtsin lihtsalt öelda, et Sa oled suurepärane inimene (nii palju, kui ma postituste kaudu öelda julgen) ja loodan, et Su blogi "elab" veel kaua-kaua, kuna nii suur rõõm on lugeda ka asjalikest ja elurõõmsatest, aktiivsetes noortest, nagu seda oled Sina :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii vahva on seda kommentaari lugeda! Aitäh! Annan endast parima :)

      Delete