Tuesday, April 24

Proovikivi Valgamaalases


Eelmisel nädalal pakuti mulle võimalust kirjutada väike artikkel Mini Playback Showst kohalikku maakonna lehte Valgamaalane. Esialgu oma rumala peaga, et praegu keeruline aeg, palju õppida ja ei tea, kas saan seda vastutust võtta. Siis turgatas pähe TEDxTallinna kõne, kus Kadi Liis Saar ütles, et on oluline vastu võtta iga pakkumine, mis võib kasulik olla. Iga pealtnäha väike pakkumine on oluline.

Siis raputasin natuke pead ja mõtlesin, et mul on nüüd ju võimalus ennast proovile panna ning artikkel kirjutada. Mulle ju meeldib reporter olla ja üritustel inimestega suhelda.

Eelmisel reedel toimuski Valgas staarijäljenduskonkurss. Jõudsin enne algust kohale, et ümbruskonnaga kohaneda ja intervjuueerida osalejaid. Hiljem, kui nad laval ära käinud, oleks neid veidi keeruline kätte saada olnud.

Vahepeal küsitlesin korraldajaid, osalejaid, pealtvaatajaid. Tegin märkmeid enda mõtetest. Kui nägin enda jaoks huvitavat esitust, jooksin lava taha intervjuud võtma. Hiljem püüdsin ka žürii kinni ja rääkisime juttu. Hästi lahe ja kogemusterikas päev oli. Õppisin enda jaoks palju uut. Panin edaspidiseks jällegi uusi nippe kõrvataha.

Nii hea tunne on. Valgamaalase peatoimetaja Sirli Homuha oli minuga väga sõbralik ja jagas kõik juhtnöörid kätte. Pärast artikli valmimist olin ühenduses keeletoimetajaga, kes oli samuti nii lugupidav. Ta tahtis parandusi teha, küsis minu ettepanekuid, pidas nõu, kui mõne lause maha võttis või ära muutis. Küsis nõusolekut. Muidugi väga professionaalne, aga ka inimlik ja mul tõesti heameel. Jällegi - vanem ja targem jagas mulle näpunäiteid, mida edaspidi kasutada saan. Super kogemus.

Muidugi võib-olla tundub see niiiii väike asi või pakub nalja, et nii happy-chappy olen. Ent just sellised pealtnäha väiksed asjad on mulle nii suurteks kogemuste allikaks.

Ürituse fotode autor on armas ja andekas Ülla Tamm!

 Tubli ja aktiivse sugulase Priiduga
 Jacksoniga
 Žürii üks osa - Otepää noortekeskuse juhataja Kadri Orav ja linnapea Kalev Härk

No comments:

Post a Comment