Sunday, April 29

Soovime teile... teatrielamust


Neljapäeval käisin TSKK õpilasena viimast korda kooliga teatris. Selle õppeaasta jooskul oli see juba neljas kord - varem pole me minu mäletamist mööda nii tihedalt käinud.

Sel korral lahutas meelt tõsielul põhinev ja ekraniseeritud "Kalendritüdrukud". Enneolematult humoorikas, samas tõsise sisuga näidend. Publik elas plaksutades erinevatele seikadele kaasa. Lühidalt öeldes oli kandev idee see, et naised, kes kuulusid Naiste Instituuti, kogusid kalendri müügiga raha. Pärast Annie mehe surma (leukeemia) otsustasid nad haigla toetuseks raha koguma hakata. Kalender koosnes daamide aktifotodest. :-P Nad võtsid ennast loomulikult ka laval paljaks.

Täna mõtlesin, et otsiks õige kõik kavad ja piletid üles. Tulihingelise fännina olen alati püüdnud kava kaasa osta. Üllatuseks aga avastasin, et mul ei olegi neid kavasid nii palju alles, kui esialgu arvasin. Tean kindlalt, et need on kusagil mööda elamis laiali. Täitsa kurb.

Puudu on (nii piletite kui kavade näol): "Härra Amilcar", "Paanika", "Kõik aias", "Jäine mõrv", "Verevennad"... Kindlasti on neid veel, sest kooliga teatris hakkasin käima vist siis, kui õppisin juba 7. klassis (mõtlen siinkohal sellised "tõsisemaid etendusi").

Minu läbi aegade lemmikuimaks etenduseks on "Verevennad". Võimalusel tahaksin uuesti vaatama minna. Teised etendused on samuti põnevad olnud, aga sellist sidet siiani tekkinud ei ole. :-)

Mulle tohutult meeldib teatris käia, hoolimata sellest, et kõigist kordadest olen koju jõudnud vaid paar korda nii, et mul pea ei valuta ja ei oksenda (migreeni tõttu).

Kas te olete mõnda etendust nimetatutest vaatama sattunud? Millised on teie lemmikud? Põnev oleks teada!

1 comment:

  1. Härra Amilcari ja Paanikat olen käinud vaatamas :)

    ReplyDelete