Tuesday, March 5

Avoni "Planet spa" tooted


Avastasin, et minu riiulile on täiesti juhuslikult sattunud kaks super Avoni "Planet spa" sarja toodet. Vasakul oleva surnumere mineraalidega kehakoorija kinkis mulle sünnipäevaks sõbranna Krissu ja parempoolse vahemere oliiviõli apelsiniõiega kreemi sokutas mulle salaja kotti Tõnu õde Maanu.

Mulle meeldib selle kreemi apelsiniõie lõhn ja see eemaldab meigi nii hõlpsasti. Lisaks jätab näole nii pehme tunde. :) Kreemiga on kaasas ka puhastusrätik, aga see jäi mul ilmselt Tsirku. Kasutan alternatiivina niiskeid beebisalvrätikuid.

Kehakoorija juures  meeldib mulle tema tihe (paks?) struktuur. Mulle ei meeldi koorijad, mis on väga vedelad ja väikeste graanulitega. See aga on ideaalne! Koorijal on üpriski maskuliinne lõhn - ilmselt tuleneb see surnumere mineraalidest. Mulle see lõhn isegi meeldib, hea vaheldus magusatele kehakoorijatele ja  pärast loputamist ei jää see lõhn nahale.

Ja veel lõpetuseks - kui te olete samuti ostnud proovimiseks selle väga jubeda ja küünenahad kuivama paneva Depend küünelakieemaldaja, aga ei taha seda ka päris minema visata, siis... võtke appi (jällegi) niisked salvrätikud tavaliste vatitupsude asemel. Küünelakk tuleb ilusti maha ja tulemus ei jää nii õline ning kuiv.

No comments:

Post a Comment