Saturday, March 16

Mis on minu märtsikuu Adoreboxis?


Lõpuks jõudis minuni ka märtsikuu, ühtlasi minu teine Adoreboxi karbike. Oma esimese Adoreboxi soetasin endale juba ammu, aga vahepeal on ununenud uuesti tellida ja alles veebruaris ärkasin ja mõtlesin, et ups - nüüd oleks aeg!

Minu märtsikuu Adoreboxis on:
-Macadamia Natural Oil totev juustessejäetav kreem
-Di Paloma dušigeel
-Di Paloma kehakreem
-Kohl Crayon silmalainer
-Honors Peony kehakoorija
-Geisha šokolaad
-Pisike pesemisnuustik


Kui Adoreboxi karbi lahti tegin, siis tuli sealt nii meeldiv pojengi lõhn. Lähemalt uurides selgus, et väike süüdlane on pojengilõhnaline kehakoorija! Lõhn on küll väga mahe ja naiselik, aga nagu varemgi olen maininud - mulle meeldib, kui graanulid on suuremad, selles purgis pole neid ollagi. Aga ära kasutan ma ta kindlasti!


Olen leave-in kreempalsamitesse skeptiliselt suhtunud, sest mu juuksed muutuvad kiiresti rasuseks, kui neid kasutan. Sellele Macadamia kreemile annan aga võimaluse ja proovisin juustesse hästi vähe panna. Töötas! Kreem lisas juustesse siidise pehmuse ja sära ning mulle meeldib makadaamia pähkli lõhn: see on nii teistugune, hea vaheldus magusatele kookos-spreidele. :)
 

Proovisin Di Palomo käte- ja kehakreemi ning nagu kirjelduses öeldakse, siis tõesti muutusid käed siledaks ja toidetuks (kasutasin kätekreemina). Võib-olla on sellel kreemil liiga intensiivne lõhn... seetõttu kasutaksin seda pigem enne magamaminekut või õhtul välja minnes. Talvisel ajal muutuvad mu käed väga kuivaks ja kasutan kätekreemi tihti ka loengutes. Kardan, et see kreem on ikkagi liiga intensiivse lõhnaga ning paljudele ebameeldiv. Huvitav on ka see, et kuna mul on migreen, siis olen teatud lõhade suhtes väga tundlik ja nüüd, kus mul on see kreem veidi aega peal olnud, tunnen, et pea hakkas valutama. Ma tõesti loodan, et mitte selle kreemi pärast.


Ja viimaks - huvitav silmalainer. Kunagi ammu tellisin samasuguse ka Oriflamest ja kui ots tömbiks muutus, viskasin prügikasti (sest siis ei teadnud ma hajutamisest/suitsusilmast midagi ja mõtlesin, et kui teravat otsa enam ei ole, siis pole mul sellega midagi teha :D). Tõmbasin käeseljale proovitriibu ja lainer on kergesti hajutatav ning pehme.

6 comments:

  1. Kui palju on selle karbikese hind? :)

    ReplyDelete
  2. Hei selle laineriga, nagu ka Oriflame omaga on see, et neid ei tohi kasutada nii et joonistad otsaga, pead seda kerge kalde all hoidma ja siis poolküljega tõmbama, sisi ei tömbistu see ära :)

    ReplyDelete