Tuesday, December 31

DIY :: Hakkame aga mälestusi koguma! ♥


Olen juba kaua aega mõelnud, et mul võiks ka olla üks selline purk, kuhu saaksin kõik enda ilusad mälestused või mõtted kirja panna ja sellepärast eile ühe purgi valmis meisterdasingi. Et saaksin juba alates uuest aastast kirja panna kõik ilusad hetked, mis mind ühel või teisel päeval õnnelikuks tegid. Purgi avan kas 2014. aasta lõpus, et endale meelde tuletada kõik aasta jooksul täitunud unistused või siis, kui vajan mõnel hetkel lisamotivatsiooni edasi tegutsemiseks... :)

Aga taaskasutaja nagu ma olen - võtsin jällegi appi kohvipurgi. Varem kasutasin sõpradele heade mõtete purgi tegemiseks Nescafe omi, aga avastasin, et Jacobsi purgid näevad palju ilusamad välja - hakkangi nüüd neid kasutama! :D Pesin kuuma vee all sildid maha, värvisin valge spreivärviga kaane üle, kaunistasin & voila!

Ühtlasi tahtsin selle postitusega kõigile vinget aastavahetust soovida!! Ma loodan, et kogute 2014. aastal hulganisi ilusaid mõtteid, mida saaksite "purki hoiule panna". Innustan kõiki uuel aastal selle vahva projektiga kaasa tulema, sest see paneb meid hindama ka kõige väiksemaid hetki meie elus. & paneb aasta lõpus imestama, kui vähe oli tegelikult õnneks vaja... ♥

5 comments:

  1. Minu purgike saab täna täis (: Siis mõtlen mida nendega pihta hakkan. Uueks aastaks on juba omaette eesmärk purgikesel (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lahe eesmärk, võtan selle 2015. aastal plaani... äkki. :D Tähendab, vaatame, kuidas sel aastal läheb. Sinu purk oli küll tublisti täis. :)

      Delete
  2. Super mõte ! Vaat et tee endalegi selline :) Usun, et aasta lõpus (juhul kui seda ikka ilusti järjepidevalt täita) neid kirju seal sees lugedes tuleb kogu aasta meelde ja kui on motivatsiooni vaja, siis jällegi hea võtta :)

    ReplyDelete