Monday, December 16

OOTD 15.12 & selle aasta esimene jõulupidu!


Eile tähistasime tudeng.tv meeskonnaga esimesi "ühiseid" jõule ja kuna Janet aitas kiirelt ka paar outfiti klõpsu teha, siis saan need kohe ka postitusse lisada!

Nii hea oli üle pika aja jälle kõiki näha, sest olen enda migreenipoisi pärast eemal olnud paljudest tegevustest ja pole paljusid ammu näinud. Aga nüüd püüan igale poole vaikselt tagasi sulanduda ja alates uuest aastast ongi minu peaülesanne ankrud riidesse panna. Praegu on meiega koostööd teinud Siison, aga alates uuest aastast oleme avatud uutele pakkumistele & koostööle!

Meie jõulupidu oli üpriski omanäoline juba sellepärast, et alustasime pea kell üks öösel... Seda muidugi sellepärast, et saadete filmimisega läks kauem aega... Aga kellelgi polnud selle vastu midagi! Väsimus kadus niipea, kui viimane osa filmitud sai ja alates sellest hetkest olid kõik taas reipad. Ja oeh, kas ma ei maininudki veel, et meie pidulaual oli lademetes imemaitsvat sushit? Ma olin nagu paradiisis! ♥

Särk - Bershka | Püksid - Mohito | Saapad - Bata | Roosiga sõrmus - ?| Kuldne sõrmus - Hauka laadalt | Kaelakee - H&M

No comments:

Post a Comment