Tuesday, August 12

Jaanid Saksamaal & Hauka Laat!


Pärast Itaalia reisi lendasime otse Saksamaale, Tõnu õele & tema perele külla. Huvitav on siinjuures aga see, et meie piletid marsruudile Milano Bergamo-Weeze-Riga olid odavamad kui otse Milano Bergamo-Riga lennule. Sel korral saime külas olla ainult mõned päevad, aga sellegipoolest oli superlahe ja saime koos jaane tähistada.

Ja kuna meie Saksamaa peategelane tuli sel korral ka Hauka Laadale, siis mõtlesin ühise postituse kirjutada. :) Nagu olen igal aastal maininud, on Hauka Laat antslakate ja meie pere jaoks üks suve suursündmusi. Toimub taaskohtumine sõprade ja sugulastega, laadamelust osasaamine ja loomulikult ühine pidutsemine. Ja Saasuka jaoks oli see esimene laat & Maanu on üle pika aja augustis Eestis ning kui ma Maanu õigesti aru sain, siis oli see ka Bretti esimene laat?

Igastahes, Saskia on meil tõeline ingel helesiniste silmade ja pikkade blondide juustega. Oeh, kui pikad kiharad tal juba praegu on, ma arvan, et isegi minul ei olnud siis nii pikad juuksed. :) Peaksingi vist empsilt küsima, et kas olid või ei... :) 



Tõnu proovis esimest korda teha Watermelon Jello Shot'i ja päris hästi tuli välja. Esimesel õhtul tundus, et oli totaalne läbikukkimine, aga järgmiseks päevaks oli mõnusalt jelline ja saime külalistele pakkuda. Kui kellelegi pakub huvi, siis minu meelest tegi Tõnu arbuusi sellise! youtube video järgi. Pildil Tõnu õde Katu. :)


Sel aastal otsustasime, et meie perel on ühine laadastiil - naistel kübarad & kleit ja meestel sonid & traksid. Ja nemad olid kindlasti ühed stiilsematest!


Kuna laadapäeval sadas vihma, siis ootasime ja ootasime kuna vihm järele jääks & kui lõpuks laadale jõudsime, siis kell oli suhteliselt palju ning eriti palju ringi käia ei jõudnudki. Sellepärast ainult kaks ostu tehtud saingi. :) Aga ma arvan, et pole hullu - raiskasingi vähem raha! Nagu mul igal aastal traditsiooniks, ostsin vene mustriga salli. Nüüd mul siis olemas sinine, must ja fuksia. Järgmisel aastal tahaksin kas kollast või valget (hahaa, jah, mul juba välja mõeldud!). Ja kuna olen alati sellist sossut mütsi talveks tahtnud, siis ostsin selle ka juba praegu ära. :)

No comments:

Post a Comment