Thursday, August 21

Sandra in the Kitchen :: My all time Favourite Soup


Kuigi mulle meeldivad uued maitsed ja väljas süües püüan alati valida toitu, mida pole varem proovinud, siis tegelikult olen alati vaimustuses olnud ka lihtsatest kodutoitudest. Ehk näiteks praekartul ja kanasupp on ühed mu suured lemmikud. Ja kuna eile jälle kanasuppi tegin ning kaamera igatsevalt aknalaual piilus, siis otsustasin selle imelihtsa kokkamise ka piltidena jäädvustada. Enjoy! :)


Toitu on alati hea ette preppida, siis ei teki kokkamise ajal paanikat ja segadust, et sibul veel lõikumata ning vesi keeb kümnendat korda üle. Kasutasin sel korral ka Maggi kanasupi lisandit, sest puljongikuubikutest oli vajaka. Kanafileed oli ligi 500g ja tegelikult võib portsjon (kahele inimesele) väiksem olla. Ma pidin lihtsalt kanafileega midagi ette võtma ja sellepärast nii suur kogus saigi - sõime suppi kaks päeva. Sibulat-küüslauku-porgandit ja rohelist lisasin vastavalt tujule. :)


Hea Jamie Oliveri (ja omakorda Tronnult mugandatud) nipp! Vesi kannus läheb kiiremini keema kui vesi potis & toidutegemine sujub paremini!


Kõik nendel kahel taldrikul olev superkasulik kraam on täiesti ja sajaprotsendiliselt öko ning pärit nii minu kui Tronnu koduaedadest. Super, viis pluss meie emmedele!


Mulle meeldib kanafileed eelnevalt veidi kuldpruuniks praadida ja alles siis ülejäänud supile lisada.

No comments:

Post a Comment