Friday, June 11

Mis saaks veel parem olla?

Kaks päeva veetsin Pärnus, Tõnu korteris (okei, kolmanda päeva hommikul läksime ära, ehk siis täna) ja ma olen niiii rahul, õnnelik, puhanud. Miski muu ei saa olla mulle parem, kui sinuga koos olemine, mus, armastan SIND :)
Ilm andis tegelikult soovida, oleks tahtnud randa lebotama ka minna aga noh-jah... Koos oldud aeg ikkagi korvas selle ning mulle meeldis Pärnus olla, mõnus õhk, eriti õhtul oli hea jalutada, veidi jahe ja värske. Varsti ehk jälle, loodan siis tõelist suvepealinna ilma näha, heeeh.

Läksin kolmapäeva hommikul Valgast bussiga Pärnu... Vähemalt oli väga huvitavat lugemist, mulle nii meeldib see raamat. Tahaksin kaa Londonisse! Jõudsin just selle kohani, kust ta räägib inglise toitudest, hea oli lugeda ja mõelda, et hm, seda ma olen proovinud või üks kord jõulude ajal sõime ka midagi sellist Tõnu juures, kui Maanuke ja Brett Inglismaalt külas olid, vahva lihtsalt - miss u!
Tõnu on maailma parim kokk nr 2 (nr 1 loomulikult minu emme :) )
Siis kui mõmm eksamit tegemas käis siis... oli igav...
njammi näpp?
Ilmselge igatsus!
dadaaaammm - saage tuttavaks, hr maailma parim!
Steffanis
Südan... teda ja no Steffanit ka :D
Nüüd on siis kell sealmaal, et minema hakata... Kristini ja Raiko juurde, sünnipäevale - juba ootan! Jälle kodust ära...

No comments:

Post a Comment