Thursday, June 3

Saaremaal

Käisime klassiga Saaremaal, päris mõnus oli seal käia jälle. Esimese päeva elasime suhteliselt vihmaselt üle, teine päev aga päike paistis-ilm-oli soe

Sadamas
Angla tuulik, lihtsalt mõnus pilt minu meelest
Käisime paadiga sõitmas! Poisid aina sõudsid ja sõudsid, me naistega lihtsalt nautisime vett ning vihma, päris mõnus... nagu lumememm olen ju :)
Käisime auguga kivi otsimas... Mina ei leidnudki :( (olgu, olgu, ma ei püüdnudki eriti)
Ja jõudsimegi Panga Pangale :)
Soovisin...
Võtmed salauksele
Emm.. Juhtus nii, hihii. Tegelikult me käisime vaatmas, kuidas mehed ise laevu tegid ja noo kuulge, kui nad nii hästi teenuivad, siis neil oli ikka mitu ilusat tsiklit seal... Tolmused pealekauba, leidsime, et meie nimed sobivad sinna talletamiseks väga hästi
Meie buss ;) Ilus vaade ju!
Ma olen neid armsakesi varem ka vaatamas käinud, aga ikka... nad on niiii vinged
Kängurubeebiii - aaaw!

No comments:

Post a Comment