Saturday, June 26

Mõnus jaanipäev

Kullakesed käisid külas - paremat jaanimeeleolu ei saagi vist soovida, tõesti, meil oli überlahe teiega ikka. Ma ei oska midagi pikemalt kirjutada, eks pilte klõpsutasime rohkem kui küll :D

Emm, ehk sellepärast ma polegi ammu-ammu kirjutanud midagi, sest olen arvutist suhteliselt eemal olnud ja kogu aeg mingisuguses tegevuses. Esmaspäeval on minek Prantsusmaale neljaks päevaks, siis ei tule jälle pikka aega vist sissekannet, sest nii kui koju jõuan (tunniks ajaks), pean minema Tallinna bussile, et Kalevi võimlemispeole jõuda (kolmeks viimaseks päevaks - nii jama.) Tegelikult tahaks küll juba Prantsusmaale!

Mõtlesime, et mida küll teha? Kuhugile nö möllu panema küll ei viitsinud minna, tahtsime lihtsalt aega mõnusalt veeta. Otsustasimegi minna Pärnusse ja jalad viisid loomulikult jälle Steffanisse
Minu kõige suurem armastus...
No, sellel korral otsustasime kõik pannipitsa kasuks :)
Krissu ja Raiko :))
Jess, lõpuks sain ta kätte ja sain musi teha.... (irw, tegelt pole asi üldse niiiii hull :D:D)
Parem ongi, et pilt tume on! :D
Tahtis näha, kuhu tee viib ;)
Hahaaa, tabatud! Tulite Pärnusse mängima või??
Kui tagasi hakkasime sõitma, tuli meil hea mõte minna koopasse...
... eh-ehekeehh ilmselt mitte
"No oli vaja või?" (tema oleks parema meelega papud üldse ära visanud)
Nii! Üks musi ja nüüd tõesti teele, igastahes jah, plaan on tehtud - juulis KrissuRaikoga Pärnu, sest rannailma me nautida ikkagist ei saanud! Mõeldud-tehtud(varsti)
Üle vaiba päris hea musitada, mis?
Leedikene tahtis leivakesi... nii väga
... sellepärast ta nii kaval oligi - kui Krissu hakkab Kellyga mängima, varastab tema hoopis pakist paar leivakest!
"Kuhu ma ennast jälle joonud olen?"
eeee ja siis käisime veel Valgas mängimas
 
Jap, argpüks nagu ma olen, ei julgenud kõrgemale minna
 "Tibud, tulge alla nüüd!"
Pilte on lihtsalt nii palju, et mõtlesin üheks teha, tüütu oleks ühe kaupa üles laadida; enda Krissukesega:*


Mul nii kahju, et pilte pole sellest, kui saunas ja ujumas käisime aga kallikesed aitäh, et käisite ning varsti näeme jälle, love...

1 comment: